مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در شهرک صنعتی چهاردانگه

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


پکینگ مدیا ثابت یا بستر ثابت رشد بیولوژیک بستری است. برای افزایش سطح تماس جهت تکثیر و رشد میکرو ارگانیسم ها و باکتری های تجزیه کننده مواد آلی که از مواد اولیه مختلف بویژه انواع پلیمرهای ساخته میشود که جهت افزایش رشد بیولوژیک در آنها از مواد نانو جاذب بیولوژیک است.فاده میگردد که این تکنولوژی از اختراعات این شرکت بوده و فقط در پکینگ مدیا پاکان قطره یافت میشود .

یکی از پارامترهای مهم که در هنگام خرید پکینگ مدیا باید به آن توجه شود، جنس بدنه مدیا و ارتفاع گام ها می‌باشد. در ادامه لیست انواع پکینگ مدیاهای لانه زنبوری موجود ساخت پژوهش صنعت آب جهت آگاهی شما ارائه می‌گردد. لطفاً جهت انتخاب و تشخیص نوع پکینگ مدیا مورد نیاز خود با کارشناسان شرکت پژوهش صنعت آب تماس حاصل فرمائید.

دمای کارکرد، سطح ویژه هر سلول، سطح ویژه کل، طول، عرض و ارتفاع و نهایتا مقدار مجرای عبور هوا یا مقدار سطح تماس عواملی تاثیر گذار در نوع پکینگی است. که شما را در تعیین قیمت پکینگ مدیا یاری خواهد نمود. شما می توانید به منظور خرید و اطلاع از قیمت های انواع مدیا و همچنین سایر تجهیزات مربوط به تصفیه آب و فاضلاب و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت آب سازه با شرکت تماس بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر