فروش پکینگ مدیا در شهریار

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


یکی از کاربردهای مهم فرایند رشد چسبیده، در سیستم بیولوژیکی که عموما در تصفیه فاضلاب ها کاربرد دارد، سیستم هوادهی می باشد. اجرای این سیستم دارای مزایای زیادی است. که از آن جمله می توان به سادگی در اجرا، هزینه کم، کاهش حجم فاضلاب و در نتیجه کاهش میزان تاسیسات مربوط به فاضلاب و&#; اشاره کرد که به دلیل مزایای ذکر شده با است.قبال زیادی در چندسال اخیر مواجه شده است..

فرآیندهای تصفیه بیولوژیکی فاضلاب از لحاظ مکانیزم به دو دسته فرآیندهای رشد معلق( لجن فعال) و رشد چسبیده تقسیم بندی می‌شوند. یکی از روش هایی که در فرآیندهای رشد چسبیده سبب افزایش راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی در عین کاهش ابعاد این مخازن می‌شود، است.فاده از پکینگ مدیاهای ثابت می‌باشد.

پکینگ مدیا های تصفیه فاضلاب ساخته شده توسط شرکت پژوهش صنعت آب، دارای قابلیت رشد میکروبی بالایی به صورت گسترده می‌باشند. جنس این پکینگ مدیا ها از جنس  PPو PVC بوده و از بهترین مواد اولیه در ساخت آن‌ها است.فاده شده است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت به روز پکینگ مدیاهای تصفیه فاضلاب از طریق راه های ارتباطی عنوان شده در این صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.



( فروش ) های دیگر