مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در قرچک

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب وسیله ای است. که به شکل ورقه بلوک یا قطعاتی از جنس PVC یا پلی پروپیلن ساخته می‌شود. این قطعات مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی همانند الکل، اسید، چربی، روغن و گریس دارند. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در کاربردهای صنعتی به دو نوع پکینگ مدیا ثابت و پکینگ مدیا متحرک یا معلق تقسیم می شوند. طراحی خاصی که در ساخت پکینگ مدیاها صورت گرفته است. سبب شده است. که سطح تماس افزایش پیدا کند و بارگذاری و راندمان

 در فرآیند حذف مواد آلی تصفیه فاضلاب ها از طریق دیفیوزرهای مخازن هوادهی به اب تزریق شده و موجب پاکسازی آن می‌گردد. در کنار این عملیات است.فاده از پکینگ های مدیای شناور موجب ارتقای فرآیند تصفیه می گردد. رشد میکرو ارگانیسم ها در پکینگ مدیاها موجب می گردد تصفیه آب به خوبی انجام گردد و سطح تماس پکیج های هوادهی با فاضلاب و آلودگی های بیشتر گردد و در عین حال اندازه پکیج های مخازن هوادهی کاهش می یابد. 

در صنعت تصفیه فاضلاب و برای تصفیه انواع فاضلاب های بهداشتی و صنعتی از پکینگ مدیا است.فاده می شد. بکارگیری فرایند رشد چسبیده در تصفیه فاضلاب باعث تثبیت میکروارگانیسم ها بر روی بستر رشد و تشکیل بیو فیلم می شود که در نهایت موجب افزایش جرم زیست توده به صورت چسبیده و معلق می شود و در عین بالا بردن بازدهی تصفیه زیستی موجب کاهش حجم مخزن تصفیه زیستی می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر