فروش پکینگ مدیا در لواسان

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.


استفاده از پکینگ مدیا های شناور موجب افزایش سطح تماس با آب در مخازن هوادهی می گردد و این امر نه تنها باعث کاهش حجم مخازن هوادهی می ‌شود بلکه به کاهش هزینه های ساخت پکیج و نصب سریع و آسان آن کمک می کند. ارتقا راندمان و ارتقا فرآیند تصفیه به صورت گسترده یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج های شناور است..

انتخاب پکینگ مدیا مناسب در راندمان تصفیه موثر است.، از این رو  مدیا ها با سطح ویژه های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند به عبارتی کاربرد این پکینگ مدیا سبب افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب موجود، بهینه سازی بایوراکتورهای در حال کار و مقاوم نمودن آنها به شوک های آلی- حرارتی و هیدرولیکی است..

به واسطه است.فاده از پکینگ مدیا زمان هیدرولیکی حوضچه هوادهی کاهش یافته و در نتیجه سطح اشغال شده به منظور تصفیه کمتر می شود. علاوه بر این میزان MLSS حوض هوادهی افزایش پیدا می کند که این امر خود موجب ایجاد میکروارگانیسم های بیشتر در محیط شده و در نتیجه عمل تصفیه سریعتر انجام می شود. همچنین، میزان شوک پذیری تصفیه خانه فاضلاب در برابر میزان بار مواد آلی وارد شده به حوضچه افزایش می یابد. مزیت دیگر این سیستم افزایش کارایی و بازدهی عمل تصفیه و تولید لجن کمتر حاصل از آن است..



( فروش ) های دیگر