مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در لواسان

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

برگ جهان (بلگی جهان)، روستایی ییلاقی در منطقه لواسانات در دامنه‌های جنوبی البرز است. که از بلندی شکلی شبیه برگ چنار دارد. آبشار زیبایی تقریبا در ٫۵ کیلومتری روستا در یک دره رود قرار دارد که در اوایل بهار حسابی پرآب می‌شود. برای رفتن به آبشار، دو راه پیش رو دارید که یکی ماشین‌رو است. و دیگری از مسیر کوچه باغی زیبا عبور می‌کند.


در صنعت تصفیه فاضلاب و برای تصفیه انواع فاضلاب های بهداشتی و صنعتی از پکینگ مدیا است.فاده می شد. بکارگیری فرایند رشد چسبیده در تصفیه فاضلاب باعث تثبیت میکروارگانیسم ها بر روی بستر رشد و تشکیل بیو فیلم می شود که در نهایت موجب افزایش جرم زیست توده به صورت چسبیده و معلق می شود و در عین بالا بردن بازدهی تصفیه زیستی موجب کاهش حجم مخزن تصفیه زیستی می شود.

استفاده از پکینگ مدیا های شناور موجب افزایش سطح تماس با آب در مخازن هوادهی می گردد و این امر نه تنها باعث کاهش حجم مخازن هوادهی می ‌شود بلکه به کاهش هزینه های ساخت پکیج و نصب سریع و آسان آن کمک می کند. ارتقا راندمان و ارتقا فرآیند تصفیه به صورت گسترده یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج های شناور است..

پکینگ مدیا معلق از جنس pvc, و pp ساخته می شوند. این مدل مدیا سطح ویژه واقعی و زیادی دارد و باعث مخلوط شدن بهتر و بازدهی بالاتر سیستم تصفیه می گردد. برای تولید این مدل عمدتا از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن با چگالی بالا است.فاده می شود. برای جلوگیری از خروج مدیا و مواد و همچنین تجزیه کامل ترکیبات، در انتهای راكتور، يك يا چند لوله سوراخ‌ دار تعبیه می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر