فروش پکینگ مدیا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از پکینگ مدیاهای معلق یا متحرک در فرآیند MBBR تصفیه فاضلاب است.فاده می‌شود. اصلی ترین و مهم ترین تفاوت فرآیند MBBR با روش لجن فعال هوادهی گسترده EAAS در است.فاده از همین پکینگ مدیاهای متحرک می‌باشد که روند حذف مواد آلاینده آلی توسط میکروارگانیزم ها را بهبود می‌بخشد. پکینگ مدیاهای متحرک اغلب از جنس پلی پروپیلن می‌باشند و شرایط را برای رشد و تکثیر میکروارگانیزم ها فراهم می‌کنند. در واقع با ورود این قطعه های کوچک به درون حوض هوادهی، میکروارگانیسم ها روی سطح آنها قرار گرفته و رشد زیادی پیدا نموده و مواد آلی بیشتری را مصرف می کنند. مصرف و تجزیه مواد آلی به کمک باکتری های قرار گرفته بر روی بیومس ها باعث بهبود کیفیت پساب و کاهش مقدار BOD می گردد.

به منظور جلوگیری از فرسایش عموما از مدیای از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلن با چگالی بالا است.فاده می شود. به منظور جلوگیری از خروج مدیا نیز در انتهاي راكتور از يك يا چند لولة سوراخ‌دار است.فاده مي‌شود. از این روش عموما به منظور حذف و تجزیه ترکیبات ازته و BOD و COD است.فاده می شود.

وظیفه اصلی پکینگ مدیا ایجاد سطح فعال زیاد در سیستم بوده تا بتواند با ایجاد سطح تماس بیشتر، بازدهی عملکرد میکرواورگانیسم ها را افزایش دهد. با توجه به نوع کاربری در ابعاد مختلف به صورت است.وانه ای با قطر حدود سانتیمتر و طول تا سانتیمتر و یا در صفحات با ابعاد سانتیمتر در سانتیمتر به صورت طبقاتی  و با فاصله های مشخص ساخته می شود. از صفحات پکینگ مدیا برای ترسیب مواد معلق جامد در فاضلاب نیز است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر