مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پکینگ های ثابت از اتصال ورق های PP و یا PVC که به روش ترموفرمینگ فرم داده شده اند تشکیل شده و بصورت بلوک در می آیند، بر اساس میزان تراکم ورق ها سطح ویژه پکینگ ها افزایش و یا کاهش می یابد که این تراکم ورق اصلاحا گام نامیده می شود. انواع گام های پکینگ مدیا شامل ، ، ، و… می باشد. گام پرکاربردترین نوع پکینگ می باشد. این مدل دارای سطح ویژه متر مربع بر متر مکعب می باشد که رایج ترین مدل مصرفی می باشد. سطح ویژه یکی از عوامل بسیار موثر در برآورد قیمت پکینگ می باشد. به این صورت که هرچه تراکم ورق ها بالاتر باشد سطح ویژه افزایش می یابد و به طبع قیمت محصول هم افزایش خواهد داشت.

از پکینگ مدیاهای معلق یا متحرک در فرآیند MBBR تصفیه فاضلاب است.فاده می‌شود. اصلی ترین و مهم ترین تفاوت فرآیند MBBR با روش لجن فعال هوادهی گسترده EAAS در است.فاده از همین پکینگ مدیاهای متحرک می‌باشد که روند حذف مواد آلاینده آلی توسط میکروارگانیزم ها را بهبود می‌بخشد. پکینگ مدیاهای متحرک اغلب از جنس پلی پروپیلن می‌باشند و شرایط را برای رشد و تکثیر میکروارگانیزم ها فراهم می‌کنند. در واقع با ورود این قطعه های کوچک به درون حوض هوادهی، میکروارگانیسم ها روی سطح آنها قرار گرفته و رشد زیادی پیدا نموده و مواد آلی بیشتری را مصرف می کنند. مصرف و تجزیه مواد آلی به کمک باکتری های قرار گرفته بر روی بیومس ها باعث بهبود کیفیت پساب و کاهش مقدار BOD می گردد.

این قطعات با اینکه در معرض آلودگی هستند به شستشو یا تعویض نیاز پیدا نمی کنند و دچار گرفتگی نمی شوند، این نوع پکینگ های مدیا مقاومت بالایی در برابر سایش دارند و در برابر نور خورشید و اشعه ماورابنفش آن فرسوده نمی شوند، کیفیت این قطعات با نمونه های خارجی برابری می کند حتی گاهی از آن ها پیشی می گیرد در حالیکه قیمت آن ها بسیار مناسب تر از نمونه خارجی می باشد، کیفیت مطلوب ساخت آنها و است.فاده از جنس HDPE (که مقاوم در برابر سایش و ضربه است. و با محیط زیست سازگاری دارد) در تولید آنها این پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب با مقاومت در برابر فرسودگی و پوسیدگی، انواع میکروب و قارچ ها و اکثر مواد شیمیایی حل شونده به تصفیه هر چه بهتر فاضلاب کمک می کند و دارای UV تثبیت شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر