فروش پکینگ مدیا در پیشوا

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


 در فرآیند حذف مواد آلی تصفیه فاضلاب ها از طریق دیفیوزرهای مخازن هوادهی به اب تزریق شده و موجب پاکسازی آن می‌گردد. در کنار این عملیات است.فاده از پکینگ های مدیای شناور موجب ارتقای فرآیند تصفیه می گردد. رشد میکرو ارگانیسم ها در پکینگ مدیاها موجب می گردد تصفیه آب به خوبی انجام گردد و سطح تماس پکیج های هوادهی با فاضلاب و آلودگی های بیشتر گردد و در عین حال اندازه پکیج های مخازن هوادهی کاهش می یابد. 

‌کاتالوگ اولیه شرکت ناب‌زیست شامل اولین محصولاتی که در این مجموعه تولید گردید در لینک روبرو در اختیار شما قرار گرفته است.. با توجه به توسعه چند صد برابری ظرفیت تولید، چنانچه کاتالوگ تخصصی هر محصول مورد نیازتان می باشد با واحد فنی تماس بگیرید.

شرکت مهندسی فراب زیست فراز با هدف ارتقاء سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست به عنوان محور های توسعه پایدار در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، راهبری و تامین تجهیزات انواع فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می‌نماید. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان خلاق و توانمند خود و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا پروژه های متعددی را در زمینه تصفیه آب و فاضلاب در سطح کشور به انجام رسانده است.. این شرکت سعی بر آن دارد که با است.فاده از دانش و تجربه کارشناسان شرکت و با تبادل نظر با کارشناسان و متخصصان این حوزه چه در بخش تولید و چه در بخش‌های علمی و دانشگاهی، گام‌هایی در جهت ارتقاء فن‌آوری ساخت مطابق با نیازهای مشتریان و است.فاده بهینه از منابع انرژی و در نتیجه ساخت محصولاتی پایا و هماهنگ با نیازهای جامعه و مسایل زیست محیطی بردارد.



( فروش ) های دیگر