مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در پیشوا

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


 پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب ساخته شده در کشور دارای قابلیت رشد میکرو ارگانیسم بالایی، به صورت گسترده می باشد. این قطعات با کیفیت می ‌توانند به راحتی از نمونه‌ های خارجی خود پیشی بگیرند. جنس این پکینگ‌های مدیا PP و PVC بوده و از بهترین مواد اولیه در ساخت آن ها است.فاده می شود.

از میان مواد ذکر شده ساخت مدیای پلاستیکی نسبت به بقیه عمومی تر و پرکاربردتر می باشد و علت این امر آن است. که وجود مدیای پلاستیکی باعث می شود که به خاطر وزن کمی که دارند بتوانند دائما به صورت معلق باقی بمانند و همچنین امکان خوردگی و خراب شدن آنها در فاضلاب کمتر است..

این قطعات با اینکه در معرض آلودگی هستند به شستشو یا تعویض نیاز پیدا نمی کنند و دچار گرفتگی نمی شوند، این نوع پکینگ های مدیا مقاومت بالایی در برابر سایش دارند و در برابر نور خورشید و اشعه ماورابنفش آن فرسوده نمی شوند، کیفیت این قطعات با نمونه های خارجی برابری می کند حتی گاهی از آن ها پیشی می گیرد در حالیکه قیمت آن ها بسیار مناسب تر از نمونه خارجی می باشد، کیفیت مطلوب ساخت آنها و است.فاده از جنس HDPE (که مقاوم در برابر سایش و ضربه است. و با محیط زیست سازگاری دارد) در تولید آنها این پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب با مقاومت در برابر فرسودگی و پوسیدگی، انواع میکروب و قارچ ها و اکثر مواد شیمیایی حل شونده به تصفیه هر چه بهتر فاضلاب کمک می کند و دارای UV تثبیت شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر