مشاوره و اجرا پی ال سی PLC در بازار لاله زار

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



PLC یا به عبارتی Programmable Logic Controller که به نام Programmable Controller نیز شناخته می شود، یک کامپیوتر دیجیتال صنعتی است. که برای کنترل فرآیندهای صنعتی، نظیر خطوط مونتاژ، تجهیزات روباتیک و هر فعالیتی که نیازمند کنترل با قابلیت اطمینان بالا باشد، طراحی و ساخته شده است.. تسهیل در برنامه نویسی و خطایابی آسان فرآیند، از ویژگی های PLC می باشد. به عبارت دیگر، پی ال سی کنترل کننده ی نرم افزاری است. که در قسمت ورودی، اطلاعاتی را به صورت باینری دریافت و آنها را طبق برنامه ای که در حافظه اش ذخیره شده پردازش می نمایند و نتیجه ی عملیات را نیز از قسمت خروجی به صورت فرمان هایی به گیرنده ها و اجرا کننده های فرمان (Actuators) ارسال می کند. به عبارت دیگر PLC عبارت از یک کنترل کننده منطقی است. که می توان منطق کنترل را توسط برنامه برای آن تعریف نمود و در صورت نیاز، به راحتی آن را تغییر داد.

PLC در صنعت کاغذ به طور گسترده است.فاده می‌شود. پی ال سی در این صنعت، ماشین‌آلاتی را کنترل می‌کند که محصولات کاغذی را با سرعت بالا تولید می‌کنند. مثلاً PLC فرآیند تولید صفحات کتاب یا روزنامه را در چاپ آفست مانیتور و کنترل می‌کند.

این که در ریز پردازنده از زبان گرافیکی است.فاده نمی شود یکی از تفاوت های آشکار میان آن و PLC است.. علاوه بر این، PLC از / های آنالوگ و دیجیتالی است.فاده می کند که برای کمک به فعالیت های سنگین تر افراد از طریق ورودی و خروجی دیجیتال ارائه می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر