مشاوره و اجرا پی ال سی PLC در بومهن

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


در سالیان قبل به جای PLC ها در فضا های صنعتی کاخانجات و تولیدی ها از مدار های فرمان رله ای است.فاده می شد اما این روش در حال حاضر از بین رفته است. چرا که افزایش تعداد رله ها با پیچیدگی کار رابطه مستقیمی دارد و این امر باعث صرف هزینه های زیادی نیز می شد.

PLC‌ها را می توان به عنوان رایانه‌های كوچك صنعتی با اجزای مدولار كه برای اتوماسیون صنعتی طراحی شده‌اند، توصیف كرد. PLC کنترل کننده‌ تقریباً تمام اتوماسیون های صنعتی مدرن به شمار می‌آید. PLC برای چندین ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ با دامنه دمایی گسترده، مقاومت در برابر نویزهای الکتریکی و همچنین مقاومت در برابر لرزش و ضربه طراحی شده‌ است.. PLC از سه بخش اساسی تشکیل شده است.:

PLCها دارای اشکال و اندازه‌های مختلف هستند. این قطعات می‌توانند به قدری کوچک باشند که حتی در جیب لباس شما جای بگیرند در حالی که بیشتر سیستم‌های کنترل به رک‌های بزرگ PLC نیاز دارند. PLC‌های کوچکتر، معمولاً با ورودی و خروجی ثابت طراحی می‌شوند.  PLC کامپیوتری پیچیده و قدرتمندی است.. اما عملکرد یک PLC به زبان ساده بدین صورت است. که، PLC ورودی‌ها را می‌گیرد، روی ورودی‌های پردازنده عملیاتی را انجام می‌دهد و سپس بر اساس آن منطق، خروجی‌ها را روشن یا خاموش می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر