مشاوره و اجرا پی ال سی PLC در تهران

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.


سالهای زیادی است. که فناوری خاصی باعث خودکار شدن فرآیندهای متعددی در زندگی عادی انسانها و البته در دنیای صنعتی شده است.. فناوری خاصی که در ابتدا برای کاربردهای صنعتی اختراع شد اما بعداً به خاطر قدرت و انعطاف پذیری زیاد، کاربردهایش به شکل روزافزون گسترش پیدا کرد. بله، منظورمان PLC است.. اما دقیقا

دستگاه‌های ورودی می‌توانند از دستگاه‌های دیجیتال یا آنالوگ تشکیل شده باشند. کارت ورودی دیجیتال دستگاه‌های گسسته‌ را کنترل می‌کند که سیگنالی را روشن یا خاموش می‌کند مانند دکمه، سوئیچ محدود کننده، سنسورها یا سوئیچ‌های انتخابی. کارت ورودی آنالوگ ولتاژ یا جریان را (به عنوان مثال سیگنالی که می‌تواند از تا میلی آمپر باشد) به یک عدد معادل دیجیتال قابل فهم برای پردازنده تبدیل می‌کند. به عنوان نمونه مبدل‌های فشار، جریان سنج‌ها و ترموکوپل‌ها برای اندازه گیری دما را می‌توان به عنوان دستگاه‌های آنالوگ نام برد.

پی ال سی ها از نظر سخت افزاری به دو دسته پی ال سی های یک تکه و پی ال سی های قابل توسعه تقسیم می شوند. پی ال سی های یک تکه پردازشگر و تعداد ورودی و خروجی و اتصالات محدودی دارد که از سیستم جدا نمی شوند و برای افزایش تعداد ورودی و خروجی ها به کارت های مخصوص نیاز دارند. پی ال سی های قابل توسعه فقط پردازشگر متصل است. و به راحتی می توان ورودی و خروجی به آن متصل کرد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر