مشاوره و اجرا پی ال سی PLC در دیزین

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علی رشیدی فر : مسير لواسان تا چالوس معمولا باز نيست و بخش كمي از جاده آن وسط مسدود است. براي همين دقيقا بايد بدونيد كه كجاي مسير مدنظرتون هست و از كدوم طرف بايد بريد، معمولا براي عكاسي شب هم آسمان بسيار خوبي دارد ضمن اينكه در ارتفاع است.. دوستان كوهنورد هم كه هر آخر هفته مسير كلون بستك ترافيك و شلوغ است.. در طول مسير مراقب پيچ هاي شديد و دوستان ورزشكار كه در طول مسير دوچرخه سواري و پياده روي ميكنند باشيد. جايي فوق العاده براي ديدن غروب خورشيد. حتما حتما در تابستان هم لباس گرم براي عصر و شب براي خود به شكل جدي همراه داشته باشيد.

تله اسکی بشقابی بدون توقف در مسیر خود حرکت می‌کند. افراد باید درسمت چپ مسیر حرکت تله اسکی بشقابی قرار بگیرند و تا هنگامی که یک میله تله اسکی برسد صبر کنند. با رسیدن یک تله اسکی بشقابی آن را بگیرند و بین دو پای خود قرار دهند. این‌گونه ورزشکاران تا ارتفاع دلخواه بالا سر می‌خورند. دو نکته ایمنی و مهم در است.فاده از تله‌سیژ بشقابی وجود دارد. نکته اول اینکه نباید وزن خود را روی سطح بشقابی انداخت؛ زیرا این بخش تنها به‌عنوان هل‌دهنده عمل می‌کند و نکته دوم محل رها کردن تله‌سیژ بشقابی است. که نباید در شیب از آن پیاده شد.

وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..


پس در حقیقت یکی از کاربردهای مهم ماژول ورودی و خروجی، تطبیق نوع سیگنال‌های دستگاههای ورودی با پی ال سی است.. مثلاً اگر قرار باشد وضعیت دماسنج بررسی شده و دمای اعلامی آن به پی ال سی ارسال شود، نوع سیگنال آن باید از نوع آنالوگ به دیجیتال تبدیل شود.

عمده سیستم‌های کنترلی که در صنعت است.فاده می‌شد، به صورت رله و بانک‌هایی از رله بود. جایی که مجموعه‌ای از رله‌ها، وظیفه کنترل و خاموش/روشن کردن دستگاه‌های خروجی را به عهده داشتند. در برخی از این سیستم‌ها تعداد رله‌ها اینقدر زیاد می‌شد که یک محفظه شامل رله و بانک رله تشکیل می‌داد.

PLC رایانه‌ای است. که به گونه‌ای طراحی شده است. که در محیط‌های سخت صنعتی &#; مانند درجه حرارت شدید، شرایط مرطوب، خشک و یا گرد و خاک کار می‌کند. PLCها برای خودکارسازی فرایندهای صنعتی مانند خط مونتاژ کارخانه تولیدی، کارخانه فرآوری سنگ معدن یا تصفیه خانه فاضلاب است.فاده می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر