فروش پی ال سی PLC در شرق تهران

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


منبع تغذیه پی ال سی همان طور که از نامش پیداست ولتاژ برق مورد نیاز پی ال سی را تامین می کند. این ولتاژها معمولا بین ولت DC یا ولت DC و همچنین به صورت برق شهری ولت و ولت AC تعین می شوند. تنظیم یا ریگلاژ بودن منبع تغذیه PLC بسیار با اهمیت می باشد.

پی ال سی در مقایسه با سایر سیستم های میکروکنترلر کم هزینه است.. هنگامی که از PLC در برنامه های مختلف است.فاده می کنید، فقط باید مولفه نرم افزار را برای هر برنامه تغییر دهید. با این حال، با سایر سیستم های میکروکنترلر مجبورید اجزای سخت افزاری را نیز با برنامه های مختلف تغییر دهید.

تمامی اجزا یک کامپیوتر در یک پی ال سی وجود دارد ولی کامپیوتر از لحاظ نوع ورودی و خروجی ها و همچنین عمل ترکیب ورودی ها و جروجی ها با PLC متفاوت می باشد. خروجی PLC می تواند یک رله – ترانزسیتور- تریستور و غیره باشد. که با توجه به حداکثر جریان مجاز خروجی PLC باید انتخاب شود تا آسیبی به سیستم وارد نشود. در پی ال سی ما نتیجه عمل را می بینیم ولی در کامپیوتر فقط اطلاعات را می بینیم.



( فروش ) های دیگر