مشاوره و اجرا پی ال سی PLC در قرچک

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.


PLC را می‌توان با توجه به نیاز عملیاتی فرایند برنامه ریزی کرد. در صنعت تولید، به دلیل تغییر ماهیت تولید، نیاز به برنامه ریزی مجدد وجود خواهد داشت. برای غلبه بر این مشکل، سیستم‌های کنترل مبتنی بر PLC معرفی شدند. ما ابتدا اصول اولیه PLC را قبل از بررسی کاربردهای مختلف PLCها مورد بحث قرار می‌دهیم. اگر می‌خواهید نحوه برنامه ریزی PLCها را بیاموزید، باید در دوره آموزش پی ال سی (PLC)مجموعه کاردانش شرکت کنید.

واحد های خروجی و ورودی پی ال سی به صورت کاملا خلاصه می توان گفت که پورت یا درگاه خروجی و ورود اطلاعات و داده ها می باشند. به وسیله پورت های ورودی می توان اطلاعات را به CPU وارد کرد و دستورات و داده های اندازه گیری را به سیستم ارسال کرد.

خروجی‌های آنالوگ به قسمت‌هایی که به سیگنال کنترل متفاوتی نیاز دارند، مانند پنل متر، درایوهای فرکانس متغیر یا دریچه‌های جریان آنالوگ، فرمان می‌دهند. بسیاری از PLC ها ماژول های تخصصی مانند ورودی و خروجی پرسرعت یا کنترل حرکتی و ارتباطات سریال یا اترنت را نیز ارائه می‌دهند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر