مشاوره و اجرا پی ال سی PLC در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در صنایع تبدیل انرژی در ایستگاه هایی که برای تقویت فشار گاز، تولید نیرو، بررسی پمپ های آب و تصفیه اب، همچنین بازیافت گاز قرار دارند پی ال سی ها مورد است.فاده قرار می گیرند.در خدمات ساختمانی برای فرایند بالا بر و سیستم های روشنایی پی ال سی ها نقش موثری ایفا می کنند.

جالب است. بدانید که کنترلرهای PLC دهه‌ها است. که در صنعت شیشه است.فاده می‌شوند. تولید شیشه یک فرآیند پیچیده است. که کمپانی‌های زیادی به دنبال است.فاده از PLCها برای اتوماسیون کردن این فرآیند بوده‌اند. مثلاً برای تولید شیشه، پی ال سی به طور گسترده به کار می‌رود تا نسبت مواد را کنترل و شیشه‌های تخت را بررسی کند. تکنولوژی پی ال سی در طول سالها در صنایع شیشه، تبدیل به یک تکنولوژی پرتقاضا و پرکاربرد شده است..

قابلیت‌های فنی هر سیستم عامل بین فروشندگان و همچنین خانواده‌های سیستم‌های کنترل متفاوت است.. امکانات خود را بررسی کنید و لیستی از نیازهای مهم ایجاد کنید. این لیست ممکن است. نیاز به پشتیبانی از چندین خط تولید با سرعت بالا، ادغام سیستم‌ها، ادغام داده‌ها و کنترل از راه دور و غیره باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر