مشاوره و اجرا پی ال سی PLC در پیشوا

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»


دستگاه‌های خروجی نیز می‌توانند از انواع دیجیتال یا آنالوگ تشکیل شده باشند. کارت خروجی دیجیتال وسایلی  مانند چراغ‌ها، LEDها، موتورهای کوچک و رله‌ها را روشن یا خاموش می‌کند. کارت خروجی آنالوگ یک عدد دیجیتالی ارسال شده توسط CPU را به ولتاژ یا جریان تبدیل می‌کند. سیگنال‌‌های خروجی معمول می‌توانند از - VDC یا -mA باشند و برای هدایت کنترل کننده‌های جریان جرم ، تنظیم کننده‌های فشار و کنترل کننده‌های موقعیت است.فاده می‌شوند.

پی ال سی ها در خیلی از وسایل و لوازم دنیای اطراف ما است.فاده می شوند. اگر می گوییم اکنون دوره صنعت است.، بهتر است. بگوییم دوره PLC است.. اگر شغل شما مرتبط به ماشین سازی، بسته بندی، مواد شناسی، مونتاژ خودکار یا یکی از صنایع بی شمار است. ، تقریبا تمامی لوازمی که نیاز به نوعی کنترل الکتریکی دارند، نیازمند PLC هستند.

PLCها دارای اشکال و اندازه‌های مختلف هستند. این قطعات می‌توانند به قدری کوچک باشند که حتی در جیب لباس شما جای بگیرند در حالی که بیشتر سیستم‌های کنترل به رک‌های بزرگ PLC نیاز دارند. PLC‌های کوچکتر، معمولاً با ورودی و خروجی ثابت طراحی می‌شوند.  PLC کامپیوتری پیچیده و قدرتمندی است.. اما عملکرد یک PLC به زبان ساده بدین صورت است. که، PLC ورودی‌ها را می‌گیرد، روی ورودی‌های پردازنده عملیاتی را انجام می‌دهد و سپس بر اساس آن منطق، خروجی‌ها را روشن یا خاموش می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر