درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویههای این برج میتوان قابهایی از جنس گچ، نورگیر و رنگآمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه میکنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم میخورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه میباشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..
بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنکتر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت میبرند. علاوهبر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..
هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.
فروریختن ساختمان یک پدیده رایج مرتبط با بلایای متعدد است.، از جمله بلایای ناشی از بهاصطلاح «خطرات طبیعی» مانند زلزله و سونامی و رانش زمین، و همچنین «خطرات تکنولوژیکی» مانند شیوههای ساختوساز و نگهداری غیراستاندارد و درگیری با موضوعاتی مانند حفاری غیرمجاز است..
درب فلزی پایون افتخار دارد که در حوزه تولید درب و حفاظ فلزی خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان و کادر مجرب متشکل از طراحان و معماران و مهندسین فنی توانسته است. لطافت طرح های زیبا را با سختی آهن تلفیق نماید.
در سال های اخیر با افزایش تراکم و تعداد طبقات و نیاز به تأمین پارکینگ و سایر سطوح خدماتی در ساختمان ها بویژه در مناطق مرکزی شهرها ، عمق گودبرداری نیز بیشتر شده است.. اما در بیشتر موارد از همان روش های سنتی که در گود های کم عمق گذشته است.فاده می شده است.، است.فاده می شود. متأسفانه بسیاری هنوز فکر می کنند که به کارگیری تمهیدات ایمنی لازم در گودبرداری هزینه و زمان بیهوده ای را به کار تحمیل می کند، در حالی که گودبرداری اصولاً جزء کارهای پیچیده و بسیار خطرناک مهندسی محسوب می شود و بویژه در گودهای با عمق زیادتر نیازمند بررسی های همه جانبه، دقت و نظارت و در نهایت صرف وقت و هزینه قابل ملاحظه ای است. تا جان و مال مردم از این طریق به خطر نیافتد. با این حال عدم آشنایی به اصول فنی ، سهل انگاری و یا سودجویی غیرمسئولانه منجر به ایجاد حادثه می شود.
این روش از دهه و برای ساخت مترو در شهرهای اروپایی مورد است.فاده قرار گرفت. این روش برای ساخت تونل های سطحی و کم عمق کارایی دارد. اساس این روش بر ساخت سازه تونل در محدوده گودبرداری و پر کردن محدوده خارجی با مواد گودبرداری شده است.. این نوع از سازه به دو صورت از بالا به پایین و از پایین به بالا ساخته و اجرا می شود.
یک مبنای کلی برای حداکثر عمق گودبرداری برای سازههای بدون نگهبان وجود دارد که از جدول زیر اطلاعات دریافت میکند. این در مورد انواع زمینهای دج، سفت، متوسط، ماسهای و ساختارهای سست متفاوت است. که میتوان با بررسیهای مکانیکی و شیمیایی انجام شده، اطلاعات لازم در این مورد را به دست آورد. مشاور و مجری طرح باید تمامی آزمایشهای ژئوفیزیک را انجام دهند.