فروش پیچ و مهره و میخ در تهران

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.


جنرال است.یل تولید کننده و وارد کننده انواع پبچ و مهره هاس است.نلس است.یل A , A. وارد کننده پیچ و مهره شش گوش آهنی، فولادی و خشکه کلاس های .، . و .. عرضه کننده پیچ و مهره های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی. عرضه کلیه پیچ و مهره های شش گوش نیم دنده است.اندارد DIN و تمام دنده است.اندارد DIN از جنس های آهنی بصورت گالوانیزه، فولادی خشکه و گرید های پر کربن فولادی در جنرال است.یل

در بازار ایران اغلب از نمونه های است.اندارد DIN پیچ و مهره های صنعتی است.فاده می شود. البته این امر در مورد است.اد بولت ها که پیچ های مصرفی در صنایع نفت و پتروشیمی هستند متفاوت بوده و از آنجایی که اغلب است.اندارد های این صنعت اینچی هستند است.اد بولت مصرفی در این صنعت نیز از است.اندارد اینچی ASTM A طبعیت می کند.

پیچ و مهره های سازه که در سوله سازی ها مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل شش گوش اما با عرض، ضخامت و ارتفاع بالاتر و یا با زبان بازاری با گوشت بیشتری و طبق است.اندارد DIN تولید می شوند که اغلب در گرید HV مورد است.فاده قرار می گیرند. البته است.اندارد دین به تبیین انواع مختلف دیگری از پیچ مانند پیچ های آلنی Cap head screw نیز می پردازد که طبق است.اندارد DIN تولید می شوند.



( فروش ) های دیگر