فروش پیچ و مهره و میخ در دماوند

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

مشکلات دیگری که کوه دماوند و محدودهٔ پیرامون آن را تهدید می‌کنند عبارت‌اند از: ساخت‌وساز بی‌ضابطه، تصرف منابع طبیعی برای است.فادهٔ غیرقانونی و شخصی، افزایش جمعیت انسانی و خودروها، حضور بیش از اندازهٔ گردشگران بدون آن‌که آموزش‌های لازم در رابطه با طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست به آن‌ها داده شده باشد، نوشتن یادگاری در طول مسیر (به‌ویژه بر فراز قلهٔ دماوند)، نصب تابلوهای یادبود و پرچم‌های گروه‌ها و یادگاری‌های کشته‌شدگان، کمبود اقامتگاه و تبلیغات نامناسب.

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).


یکی از بحث ها درمورداتصالات صنعتی که همواره وجود داشته است. مقابله بین اتصالات جوشی وپیچ ومهره ای ومزایا ومعایب آنها است. این بحث نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا وجود داشته و کشورهای مختلف با درنظر گرفتن فاکتورهای مختلف به انتخاب نوع اتصال می پردازد در حال حاضرایالات متحده آمریکا وبسیاری از کشورهای قاره آمریکا به عنوان مادر صنعت اتصالات پیچ ومهره ای راگسترش داده است.

فروشگاه صنعتی ماهان واردات و مرکز پخش انواع پیچ و مهره. پیچ خودکار،پیچ MDF،پیچ شیروانی،پیچ خشکه،آهنی،آلن،استوانه،پیچ جوب مهره کاسه نمدی - مهره واشردار - مهره سربسته- مهره میلیمتر مهره / چینی با نازلترین قیمت پیچ خودکار سرگرد مته ای سرتخت مته ای و شیروانی نوک مته ای با مارک لینک ول با قیمتهای باورنکردنی

آژاکس عرضه کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ،اعم از پیچ و مهره شش گوش آهنی،پیچ و مهره شش گوش خشکه،پیچ و مهره شش گوش است.نلس است.یل، پیچ و مهره شش گوش کالوانیزه و ... پیچ و مهره فولادی با پوشش داکرومات که با بکارگیری آبکاری سطحی از نوع الکتروپلیت صورت گرفته است. و در دمایی بین دمای آبکاری گالوانیزه سرد و گرم انجام می گیرد و با قابلیت بالایی در برابر خورنده های طبیعی و صنعتی و با طول عمر بالای پیچ و مهره داکرومات در تست نمک عرضه می شوند در گرید های مختلف و در شکل شش گوش نیم دنده و تمام دنده عرضه می گردند. پیچ و مهره سازه است.اندارد DIN که در گرید HV عرضه می شوند برای سوله سازی ها و در پی ساختمان، سد، نیروگاه و پل سازی مورد است.فاده قرار می گیرند. پیچ و مهره و اتصالات صنایع نفت و پتروشیمی و انواع است.اد بولت ها در این مجموعه تولید و عرضه می شوند.



( فروش ) های دیگر