فروش پیچ و مهره و میخ در رودهن

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.

شهر رودهن با توجه به قدمت خود هم دارای مناطق سنتی، هم مناطق آپارتمانی و مدرن و هم مناطق ویلایی است.. بیشتر خانه های سنتی در مرکز شهر و در محلات قدیمی قرار گرفته اند و اغلب خانه های ویلایی شخصی ساز رودهن در انتهای شهر قرار گرفته اند که بسیاری از پایتخت نشینان این مناطق خوش آب و هوا و زیبا را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب نموده اند. همچنین تقریبا تمامی مراکز تجاری و بیشتر رستورانها و فروشگاههای بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


صنایع پیچ پارسه بورس انواع پیچ و مهره،پیچ سر مته ای ، پیچ های خودکار واشر دار،میلی متراستوانه ای،پیچ های MDF،انواع پیچ و مهره است.یل ،انواع پیچ و مهره های خاص مرتبط با صنایع خودرو سازی سفارشات تولید پیچ های خاص پذیرفته میشود

گروه صنعتی پیچ و مهره تهران مرکز عرضه کننده پیچ و مهره های گرید بالای صنایع ساختمان در گرید های آمریکایی مانند پیچی و مهره گرید های و است.اندارد A, A و پیچ و مهره های مصرفی صنایع نفت و پتروشیمی و اتصالات فلنج ها از نوع است.اد بولت در ابعاد اینچی و میلیمتری است.. عرضه پیچ و مهره سازه ها و سوله ها در گرید HV تولید شده طبق است.اندارد DIN که نسبت به پیچ و مهره های شش گوش ساده دارای حجم و میزان متریال بالاتری است.. عرضه پیچ و مهره های صنعتی اتصال پمپ، کمپرسور، ژانراتور، انواع گیربکس و ماشین آلات صنعتی از نوع پیچ و مهره صنعتی شش گوش در کلاس های فولادی خشکه .، فولادی . و . و همچنین پیچ های آلن سر است.وانه ای است.اندارد DIN در سایز های مختلف بصورت تمام دنده و نیم دنده. عرضه پیچ و مهره های است.نلس است.یل است.نیته در گرید های A , A با قابلیت بسیار بالا در تماس با آب و رطوبت به شکل های شش گوش، متری و آلن. پیچ و مهره تمام رزوه یا تمام دنده که تحت نام فنی Stud bolt شناخته می شود و طبق است.اندارد ASTM A عرضه می گردد و در گرید های فولادی B , B بصورت فولادی و در گرید B از جنس است.نلس است.یل عرضه می گردد. مشاوره رایگان خرید، انتخاب و اطلاعات فنی و مهندسی و تنسایل پیچ و مهره متناسب با کاربری به مشتریان بصورت رایگان.

فروش عمده انواع پیچ و مهره با قیمت کارخانه پیچ جوشی مهره شش گوش واشر فنری فولادی پیچ خشکه چهره و سایر کارخانه ها پیچ آلنی چهره و سایر کارخانه ها پیچ اچ وی پیچ شش گوش آهنی پیچ پانلی و ام دی اف پیچ بکسی پیچ نوک مته



( فروش ) های دیگر