فروش پیچ و مهره و میخ در شرق تهران

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:


تولید کننده و پخش گسترده انواع پیچ و مهره و است.اد بولت شامل پیچ و مهره شش گوش، پیچ است.یل ، پیچ های ساختمانی ، است.اد بولت، پیچ و مهره ماشینی، پیچ آلن، عرضه کننده انواع پیچ و مهره سر شش گوش صنعتی و ساختمانی کلاس . ، . و .عرضه کننده انواع است.ادبولت های B , B استاد بولت های گرید مختلف آمریکایی و متریک

استاندارد DIN یکی از کارامد ترین است.اندارد های پیچ و مهره می باشد که در مورد پیچ های نوع شش گوش HEX BOLT بکار گرفته می شود که با کاربری صنعتی در اتصالات ماشین آلات و بصورت نیم دنده تولید می شود. همین نوع پیچ شش گوش در صورتیکه بصورت تمام دنده تولید شده باشد از است.اندارد DIN تبعیت می کند که در کلاس های آهنی .، .، در کلاس های فولادی خشکه . و کلاس های فولادی بالاتر یعنی . و . نیز تولید می شود.

جنرال است.یل تولید کننده و وارد کننده انواع پبچ و مهره هاس است.نلس است.یل A , A. وارد کننده پیچ و مهره شش گوش آهنی، فولادی و خشکه کلاس های .، . و .. عرضه کننده پیچ و مهره های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی. عرضه کلیه پیچ و مهره های شش گوش نیم دنده است.اندارد DIN و تمام دنده است.اندارد DIN از جنس های آهنی بصورت گالوانیزه، فولادی خشکه و گرید های پر کربن فولادی در جنرال است.یل



( فروش ) های دیگر