فروش پیچ و مهره و میخ در شهر جدید اندیشه

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


تولید کننده و پخش گسترده انواع پیچ و مهره و است.اد بولت شامل پیچ و مهره شش گوش، پیچ است.یل ، پیچ های ساختمانی ، است.اد بولت، پیچ و مهره ماشینی، پیچ آلن، عرضه کننده انواع پیچ و مهره سر شش گوش صنعتی و ساختمانی کلاس . ، . و .عرضه کننده انواع است.ادبولت های B , B استاد بولت های گرید مختلف آمریکایی و متریک

گروه صنعتی پیچ و مهره تهران مرکز عرضه کننده پیچ و مهره های گرید بالای صنایع ساختمان در گرید های آمریکایی مانند پیچی و مهره گرید های و است.اندارد A, A و پیچ و مهره های مصرفی صنایع نفت و پتروشیمی و اتصالات فلنج ها از نوع است.اد بولت در ابعاد اینچی و میلیمتری است.. عرضه پیچ و مهره سازه ها و سوله ها در گرید HV تولید شده طبق است.اندارد DIN که نسبت به پیچ و مهره های شش گوش ساده دارای حجم و میزان متریال بالاتری است.. عرضه پیچ و مهره های صنعتی اتصال پمپ، کمپرسور، ژانراتور، انواع گیربکس و ماشین آلات صنعتی از نوع پیچ و مهره صنعتی شش گوش در کلاس های فولادی خشکه .، فولادی . و . و همچنین پیچ های آلن سر است.وانه ای است.اندارد DIN در سایز های مختلف بصورت تمام دنده و نیم دنده. عرضه پیچ و مهره های است.نلس است.یل است.نیته در گرید های A , A با قابلیت بسیار بالا در تماس با آب و رطوبت به شکل های شش گوش، متری و آلن. پیچ و مهره تمام رزوه یا تمام دنده که تحت نام فنی Stud bolt شناخته می شود و طبق است.اندارد ASTM A عرضه می گردد و در گرید های فولادی B , B بصورت فولادی و در گرید B از جنس است.نلس است.یل عرضه می گردد. مشاوره رایگان خرید، انتخاب و اطلاعات فنی و مهندسی و تنسایل پیچ و مهره متناسب با کاربری به مشتریان بصورت رایگان.

پیچ و مهره های سازه که در سوله سازی ها مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل شش گوش اما با عرض، ضخامت و ارتفاع بالاتر و یا با زبان بازاری با گوشت بیشتری و طبق است.اندارد DIN تولید می شوند که اغلب در گرید HV مورد است.فاده قرار می گیرند. البته است.اندارد دین به تبیین انواع مختلف دیگری از پیچ مانند پیچ های آلنی Cap head screw نیز می پردازد که طبق است.اندارد DIN تولید می شوند.



( فروش ) های دیگر