فروش پیچ و مهره و میخ در فیروزکوه

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


فروشگاه مرکزی رحمتی M.R ،وارد کننده انواع پیچهای سر مته دار تایوانی ،پیچ های خودکار چینی دیاموند و تایوان معمولی و مته ای، پیچ های شیروانی معمولی و مته ای تایوان،پیچ های MDF دیاموند، پیچ چوب ایرانی میخ پرچ چینی . مهره چینی خودرنگ و سفید . مهره خاردار . مهره واشر دار . مهره کاسه نمدی - - -

با انقلاب صنعتی توسعه تولید پیچ و مهره های فبزی بسیار گسترش یافت و به منظور یک وسیله مهم در علوم مختلف مورد توجه قرار گرفت.پیشرفت قابل توجه این محصول در سال تا بود که در این سال ها اتصالات پیچی مورد است.قبال بسیاری از صنعتگران قرار گرفت.

فروشگاه صنعتی ماهان واردات و مرکز پخش انواع پیچ و مهره. پیچ خودکار،پیچ MDF،پیچ شیروانی،پیچ خشکه،آهنی،آلن،استوانه،پیچ جوب مهره کاسه نمدی - مهره واشردار - مهره سربسته- مهره میلیمتر مهره / چینی با نازلترین قیمت پیچ خودکار سرگرد مته ای سرتخت مته ای و شیروانی نوک مته ای با مارک لینک ول با قیمتهای باورنکردنی



( فروش ) های دیگر