فروش پیچ و مهره و میخ در ورامین

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


مهره های اتصال پیچ شش گوش و آلن نیز طبق است.اندارد DIN برای هر نوع پیچ بصورت خاص تولید می شوند که معمول ترین آنها است.اندارد DIN در تولید مهره های شش گوش در اتصال پیچ DIN, DIN, DIN مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین در اتصال پیچ های سازه از مهره سازه که طبق است.اندارد DIN تولید می شود است.فاده می شود. البته انواع و است.اندارد های مهره ها محدود به موارد یاد شده نبوده و نمونه هایی مانند

هر چند در بررسی کلاس و گرید پیچ و مهره صنعتی اغلب از مفهوم تنسایل به تنهایی است.فاده می شود اما سختی سطحی نیز که با کمیت هایی مانند راکول، برینل و ویکرز مشخص می شود و معیاری برای بررسی قابلیت پیچ و مهره صنعتی در برابر تنش های سایشی است. از فاکتور های مهم کیفی بالاخص در انتخاب نوع دنده ریز Fine thread یا دنده درشت Coarse thread برای پیچ و مهره محسوب می شود. سختی سطحی پایین سایش سریع را بدنبال داشته و از این رو در گرید های آهنی از پیچ و مهره صنعتی مثل گرید و یا کلاس و نمی توان از دنده های ریز در تولید پیچ و مهره است.فاده نمود. در زیر به بررسی مهمترین گرید ها و کلاس های پیچ و مهره صنعتی می پردازیم.

این واحد تولیدی صنعتی با مديريت آقاي حسین بهزاد حاصل تجربه و تلاش گروهی از متخصصین و کارشناسان مجرب می باشد که در زمینه تولید و تامین پیچ و مهره های صنایع مختلف برای است.فاده در کاربردهای کارگاهی، ماشین سازی، صنایع سیمان،نفت، گاز،



( فروش ) های دیگر