فروش پیچ و مهره و میخ در چهاردانگه

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


جنرال است.یل تولید کننده و وارد کننده انواع پبچ و مهره هاس است.نلس است.یل A , A. وارد کننده پیچ و مهره شش گوش آهنی، فولادی و خشکه کلاس های .، . و .. عرضه کننده پیچ و مهره های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی. عرضه کلیه پیچ و مهره های شش گوش نیم دنده است.اندارد DIN و تمام دنده است.اندارد DIN از جنس های آهنی بصورت گالوانیزه، فولادی خشکه و گرید های پر کربن فولادی در جنرال است.یل

مهمترین فاکتور در انتخاب ابعاد پیچ و مهره ، کلاس، گرید و است.اندارد تولید ، بار محاسباتی و تنش وارد بر اتصالات است..اتصالات با گرید ها و کلاس بالاتر بار بیشتری را تحمل میکنند . مهمترین معیار در انتخاب آبکاری و پوشش پیچ و مهره شرایط محیطی است. که اتصالات در آن قرار میگیرند. در محیط های گرم و مرطوب است.فاده از پیچ و مهره گالوانیزه سرد و پوشش داکرومات بسیار مرسوم است.. هر چند پوشش های سطحی گالوانیزه و پیچ و مهره داکرومات دیگر در محیطهای اسیدی و آمونیاکی قوی دیگر مقاومت چندانی ندارند.

پیچ چشمی،گونه‌ای از پیچ است. که در انتهای یک سمت آن، یک حلقه وجود دارد. از پیچ های چشمی به منظور اتصال محکم و ثابت یک حلقه ی نگهدارنده به یک سازه است.فاده می شود؛ در نتیجه می‌توان طناب ها یا کابل ها را به آن متصل کرد یا گِره زد.



( فروش ) های دیگر