فروش چاه ارت در اسلامشهر

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


بهتر است. الکترود صفحه ای به صورت قائم دفن شود تا خطوط  جریان خارج شده از صفحه حتی الامکان یکنواخت در خاک پخش شوند و ضمنا فشار خاک بر دو سمت صفحه یکنواخت باشد. اتصال هادی زمین به الکترود صفحه ای باید حداقل در دو نقطه مجزا و ترجیحا توسط

اطراف صفحه مسی را با مواد کاهنده مقاومت زمین، مانند بنتونیت پر می کنیم. در اینجا حدودا کیلوگرم بنتونیت نیاز داریم تا علاوه بر پوشاندن اطراف صفحه و سانت بالاتر از صفحه را نیز بپوشاند.بعد از گذشتن زمانی در حدود ساعت که مواد کاملا سفت شده باشد، لوله پولیکا را روی صفحه قرار داده و چاه را با خاک نرم پر می کنیم. باقی سنگریزه ها را داخل لوله می ریزیم تا آب به راحتی بتواند داخل چاه نفوذ کند. باید توجه داشت که برای راحتی نفوذ آب به داخل چاه ارت نباید سطح لوله پایین تر یا بالاتر از سطح باغچه باشد و باید کاملا هم سطح باشد.

چاه ارت چاله ای است. که بصورت عمقی در زمین حفر کرده تا جایی که به رطوبت نسبی خاک رسیده و در داخل آن از صفحه مسی که توسط سیم مسی به صفحه جوش خورده است.فاده کرده و صفحه را بصورت عمودی ( به جهت بیشترین سطح تماس با خاک ) در چاه ارت قرار داده و اطراف صفحه از مواد بنتونیت پوشانده و سیم مسی را به بیرون چاه ارت کشیده و به تابلوی تست باکس برده و از آن جا به کلیه دستگاههای الکتریکی متصل می نمائیم.



( فروش ) های دیگر