فروش چاه ارت در رودهن

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


کابل اصلی ارت &#; سیم نول(N) &#; لوله های اصلی فلزی آب &#; لوله های اصلی گاز &#; لوله های قایم (رایزرها) تأسیسات از هر نوع – قسمت های اصلی فلزی ساختمان مانند: اسکلت فلزی و آرماتورهای بتن مسلح &#; الکترودهای اصلی و فرعی اتصال زمین

اگر سیستم مورد نظر یا همان X یک میله ارت یا صفحه ارت ساده و یکی باشد الکترود Y را تا متر دورتر از میله چاه ارت می کوبیم و Z را هم وسط یعنی C &frac; قرار داده و عدد را می خوانیم, اگر متر الکترود Z را به سمت X نزدیک کرده و عدد دوم را بخوانیم ودر مرحله سوم متر به سمت Y رفته و عدد سوم را بخوانیم یعنی الکترود Y روی تا هر عددی که امکان کوبیدن هست مانده و تغییری نکند ولی الکترود وسط در نقطه حرکت کرده و عدد بدست آید و اعداد خوانده شده نزدیک هم باشند و اختلاف آنها بیش از % نباشد میانگین عدد خوانده شده همان R شبکه یا صفحه ارت است. , اگر اعداد با هم اختلاف زیادی داشتند بایستی C را بیشتر کنیم و آزمایش را تکرار کنیم.

در این مرحله صفحه مسی را به صورت عمودی با ابعاد *  سانتی متر را داخل چاه قرار می دهیم به طوری که با کف چاه تا حدود سانتی متر فاصله داشته باشد. در حالی که یک سیم مسی به صفحه جوش خورده است. و انتهای سیم مسی بیرون چاه قرار دارد.



( فروش ) های دیگر