مشاوره و اجرا چاه ارت در شرق تهران

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


تست چاه ارت بوسیله دستگاهی به نام ارت تستر انجام می دهیم. این دستگاه شامل دستگاه اصلی و سه رشته سیم است. . یکی از سیم ها با کابل مسی چاه ارت متصل می شود. دو رشته دیگر را یکی در فاصله متری و دیگری را در فاصله متری به زمین کوبیده و مقاومت زمین را اندازه می گیریم.

اگر سیستم مورد نظر یا همان X یک میله ارت یا صفحه ارت ساده و یکی باشد الکترود Y را تا متر دورتر از میله چاه ارت می کوبیم و Z را هم وسط یعنی C &frac; قرار داده و عدد را می خوانیم, اگر متر الکترود Z را به سمت X نزدیک کرده و عدد دوم را بخوانیم ودر مرحله سوم متر به سمت Y رفته و عدد سوم را بخوانیم یعنی الکترود Y روی تا هر عددی که امکان کوبیدن هست مانده و تغییری نکند ولی الکترود وسط در نقطه حرکت کرده و عدد بدست آید و اعداد خوانده شده نزدیک هم باشند و اختلاف آنها بیش از % نباشد میانگین عدد خوانده شده همان R شبکه یا صفحه ارت است. , اگر اعداد با هم اختلاف زیادی داشتند بایستی C را بیشتر کنیم و آزمایش را تکرار کنیم.

در ابتدا چاهی به عمق تا متر به طور است.اندارد حفر می کنیم. عمق چاه بستگی به نوع خاک و سنگلاخی بودن یا سبک بودن خاک دارد و باتوجه به نوع خاک، عمق متفاوتی در نظر میگیریم. عمق چاه بایستی در حدی باشد که رطوبت خاک نمایان شود.بهترین مکان برای اجرای چاه ارت محلی است. که امکان آبیاری داشته باشد، مثلا باغچه ساختمان گزینه مناسبی است. و آسیبی به سازه ی ساختمان نخواهد رساند. بعد از حفر چاه مقدار مشخصی آب داخل چاه ریخته می شود و بعد از تا دقیقه، کف چاه ارت را با خاک نرم می پوشانیم. سپس مراحل زیر را به ترتیب طی می کنیم:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر