مشاوره و اجرا چاه ارت در شهر جدید اندیشه

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


تست چاه ارت بوسیله دستگاهی به نام ارت تستر انجام می دهیم. این دستگاه شامل دستگاه اصلی و سه رشته سیم است. . یکی از سیم ها با کابل مسی چاه ارت متصل می شود. دو رشته دیگر را یکی در فاصله متری و دیگری را در فاصله متری به زمین کوبیده و مقاومت زمین را اندازه می گیریم.

در ابتدا چاهی به عمق تا متر به طور است.اندارد حفر می کنیم. عمق چاه بستگی به نوع خاک و سنگلاخی بودن یا سبک بودن خاک دارد و باتوجه به نوع خاک، عمق متفاوتی در نظر میگیریم. عمق چاه بایستی در حدی باشد که رطوبت خاک نمایان شود.بهترین مکان برای اجرای چاه ارت محلی است. که امکان آبیاری داشته باشد، مثلا باغچه ساختمان گزینه مناسبی است. و آسیبی به سازه ی ساختمان نخواهد رساند. بعد از حفر چاه مقدار مشخصی آب داخل چاه ریخته می شود و بعد از تا دقیقه، کف چاه ارت را با خاک نرم می پوشانیم. سپس مراحل زیر را به ترتیب طی می کنیم:

بسته اقتصادی چاه ارت امروزه احداث چاه ارت که است.انداردهای بین المللی و مبحث ساختمان را دارا باشد با چالش های مختلفی روبرو می باشد.برخی از این چالش ها عبارت است. از : .قیمت بالای چاه ارت (احداث چاه ارت یکی از آیتم های گران قیمت در تاسیسات الکتریکی می باشد) .رعایت است.اندارد های بین المللی و مبحث ساختمان در موضوع اجناس چاه ارت .روش های است.اندارد احداث چاه ارت .اصول طراحی و اجرا چاه ارت با توجه به موارد فوق شرکت ایمن انرژی پارس که همواره مبتکر روش های احداث چاه ارت اقتصادی و است.اندارد می باشد پکیج ارتینگ زیر را برای مصارف ارتینگ منازل مسکونی و صنایع کوچک همراه با بسته راهنمای آموزشی احداث چاه ارت اراِئه می نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر