فروش چاه ارت در شهرک صنعتی پرند

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


کابل اصلی ارت &#; سیم نول(N) &#; لوله های اصلی فلزی آب &#; لوله های اصلی گاز &#; لوله های قایم (رایزرها) تأسیسات از هر نوع – قسمت های اصلی فلزی ساختمان مانند: اسکلت فلزی و آرماتورهای بتن مسلح &#; الکترودهای اصلی و فرعی اتصال زمین

اطراف صفحه مسی را با مواد کاهنده مقاومت زمین، مانند بنتونیت پر می کنیم. در اینجا حدودا کیلوگرم بنتونیت نیاز داریم تا علاوه بر پوشاندن اطراف صفحه و سانت بالاتر از صفحه را نیز بپوشاند.بعد از گذشتن زمانی در حدود ساعت که مواد کاملا سفت شده باشد، لوله پولیکا را روی صفحه قرار داده و چاه را با خاک نرم پر می کنیم. باقی سنگریزه ها را داخل لوله می ریزیم تا آب به راحتی بتواند داخل چاه نفوذ کند. باید توجه داشت که برای راحتی نفوذ آب به داخل چاه ارت نباید سطح لوله پایین تر یا بالاتر از سطح باغچه باشد و باید کاملا هم سطح باشد.

بنتونیت مناسب برای ارتینگ و چاه ارت دارای ذرات با اندازه بسیار ریز (ریز تر از میکرون)، سطح تماس خیلی زیاد، همچنین قابلیت جذب آب  الی برابر وزن اولیه خود و افزایش اندازه و حجم تا برابر حجم خشک را داراست. بنتونیت چاه ارت زمانی که به برابر حجم اولیه خود می‌رسد به صورت ماده‌ای لزج و غلیظ در می‌آید. در این حالت نه تنها شکل خود را حفظ می‌کند، بلکه در صورت تماس با سطوح دیگر به آن چسبیده و می‌تواند مشکل تراکم خاک و چسبندگی و اتصال لازم را برطرف کند. بنتونیت به عنوان یک الکترولیت مناسب برای ارتینگ معرفی و مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا با توجه به خواص بتونیت و همچنین قیمت مناسب آن در قیاس با مخلوط نمک و ذغال و مشکلات ناشی از است.فاده از مخلوط ذغال و نمک باعث شده از بتونیت به عنوان یک الکترولیت مناسب نام برده شود.



( فروش ) های دیگر