فروش چاه ارت در شهرک صنعتی پیشوا

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


زمانی که دستگاه الکتریکی به چاه ارت متصل باشد و فرد بصورت اتفاقی با بدنه دستگاه در تماس قرار گیرد در هنگام نشتی جریان بوجود آمده در سطح دستگاه الکتریکی جریان می تواند از بدن فرد و یا از طریق چاه ارت مسیر خود را پیموده و به محل تولید (مسیر برگشت) خود بازگردد. از آنجا که جریان الکتریکی تمایل دارد مسیری را بپیماید که مقاومت پائینی داشته باشد ترجیح می دهد به جای عبور از بدن فرد که دارای مقاومت الی اهم می باشد مسیر خود را عوض کرده و از چاه ارت که مقاومتی در حدود زیر دو اهم دارد عبور نماید.و فرد در برابر خطر برقگرفتگی حفاظت می شود.

ارتینگ یا اتصال به زمین عبارت است. از اتصال قسمت های رسانای یک تاسیسات الکتریکی به زمین. هنگام اتصال زمین به قطعات فلزی تاسیسات الکتریکی مانند روکش فلزی، سیم نگهدارنده، پایانه های پایانی زره ​​کابل و غیره که جریان را حمل نمی کنند، با است.فاده از یک هادی فلزی ضخیم با مقاومت کم، به یک الکترود زمین یا هادی مدفون در خاک مرطوب متصل می شوند. در مهندسی برق، زمین نقطه مرجع در مدار الکتریکی است. که ولتاژها از آن اندازه گیری می شود، یک مسیر بازگشت مشترک برای جریان الکتریکی یا یک اتصال فیزیکی مستقیم به زمین است.. در یک تأسیسات الکتریکی، یک سیستم ارت، قسمت های خاصی از آن را با اهداف رسانای زمین نصب و اهداف ایمنی و عملکردی متصل می کند.

تست چاه ارت بوسیله دستگاهی به نام ارت تستر انجام می دهیم. این دستگاه شامل دستگاه اصلی و سه رشته سیم است. . یکی از سیم ها با کابل مسی چاه ارت متصل می شود. دو رشته دیگر را یکی در فاصله متری و دیگری را در فاصله متری به زمین کوبیده و مقاومت زمین را اندازه می گیریم.



( فروش ) های دیگر