فروش چاه ارت در لواسان

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..


با توجه به مقاومت مخصوص زمین ، عمق چاه از حداقل متر تا متر و قطرآن حدودا سانتیمتر می تواند باشد. در زمین هایی که با توجه به نوع خاک دارای مقاومت مخصوص کمتری هستند مانند خاکهای کشاورزی و رسی عمق مورد نیاز برای حفاری کمتر بوده و در زمینهای شنی و سنگلاخی که دارای مقاومت مخصوص بالاتری هستند نیاز به حفر چاه با عمق بیشتر می باشد. برای اندازه گیری مقاومت مخصوص خاک از دستگاههای خاص است.فاده می گردد. در صورتی که تا عمق متر به رطوبت نرسیدیم و احتمال بدهیم در عمق بیشتر از متر به رطوبت نخواهیم رسید نیازی نیست چاه را بیشتر از متر حفر کنیم . بطور کلی عمق مترو قطر حدود سانتیمتر برای حفر چاه پیشنهاد می گردد. محدوده مقاومت مخصوص چند نوع خاک در جدول زیر آمده است..

بهتر است. الکترود صفحه ای به صورت قائم دفن شود تا خطوط  جریان خارج شده از صفحه حتی الامکان یکنواخت در خاک پخش شوند و ضمنا فشار خاک بر دو سمت صفحه یکنواخت باشد. اتصال هادی زمین به الکترود صفحه ای باید حداقل در دو نقطه مجزا و ترجیحا توسط

چاه ارت چاله ای است. که بصورت عمقی در زمین حفر کرده تا جایی که به رطوبت نسبی خاک رسیده و در داخل آن از صفحه مسی که توسط سیم مسی به صفحه جوش خورده است.فاده کرده و صفحه را بصورت عمودی ( به جهت بیشترین سطح تماس با خاک ) در چاه ارت قرار داده و اطراف صفحه از مواد بنتونیت پوشانده و سیم مسی را به بیرون چاه ارت کشیده و به تابلوی تست باکس برده و از آن جا به کلیه دستگاههای الکتریکی متصل می نمائیم.



( فروش ) های دیگر