فروش چاه ارت در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با توجه به مقاومت مخصوص زمین ، عمق چاه از حداقل متر تا متر و قطرآن حدودا سانتیمتر می تواند باشد. در زمین هایی که با توجه به نوع خاک دارای مقاومت مخصوص کمتری هستند مانند خاکهای کشاورزی و رسی عمق مورد نیاز برای حفاری کمتر بوده و در زمینهای شنی و سنگلاخی که دارای مقاومت مخصوص بالاتری هستند نیاز به حفر چاه با عمق بیشتر می باشد. برای اندازه گیری مقاومت مخصوص خاک از دستگاههای خاص است.فاده می گردد. در صورتی که تا عمق متر به رطوبت نرسیدیم و احتمال بدهیم در عمق بیشتر از متر به رطوبت نخواهیم رسید نیازی نیست چاه را بیشتر از متر حفر کنیم . بطور کلی عمق مترو قطر حدود سانتیمتر برای حفر چاه پیشنهاد می گردد. محدوده مقاومت مخصوص چند نوع خاک در جدول زیر آمده است..

بسته اقتصادی چاه ارت امروزه احداث چاه ارت که است.انداردهای بین المللی و مبحث ساختمان را دارا باشد با چالش های مختلفی روبرو می باشد.برخی از این چالش ها عبارت است. از : .قیمت بالای چاه ارت (احداث چاه ارت یکی از آیتم های گران قیمت در تاسیسات الکتریکی می باشد) .رعایت است.اندارد های بین المللی و مبحث ساختمان در موضوع اجناس چاه ارت .روش های است.اندارد احداث چاه ارت .اصول طراحی و اجرا چاه ارت با توجه به موارد فوق شرکت ایمن انرژی پارس که همواره مبتکر روش های احداث چاه ارت اقتصادی و است.اندارد می باشد پکیج ارتینگ زیر را برای مصارف ارتینگ منازل مسکونی و صنایع کوچک همراه با بسته راهنمای آموزشی احداث چاه ارت اراِئه می نماید.

مقاومت الکترود زمین به عواملی مانند مقاومت ویژه خاک، ابعاد وشکل الکترود بستگی دارد. در صورتی مقاومت الکترود نسبت به جرم کلی زمین کمتر خواهد شد که برای حجم معینی از فلز الکترود، در ابعاد الکترود، یکی از بعدها بزرگ تر از دو بعد دیگر بوده و تماس الکترود در این بعد با خاک بیشتر باشد.



( فروش ) های دیگر