فروش چاه ارت در پردیس

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


بنتونیت ماده‌ای معدنی است. شامل مونتموریلونیت و به میزان اندک بیدلیت از دسته رس‌ها یا شبه رس می باشد. بنابراین منظور از بنتونیت، رسی است. که تا درصد کانی مونتموریلونیت داشته باشد و خواصی که برای بنتونیت مرغوب عنوان می‌کنند، بستگی به میزان مونتمریلونیت آن دارد.

اتصال سیم مسی به صفحه مسی بسیار مهم است.. برای این کار انتهای سیم مسی که بیرون از چاه قرار داشت را به اندازه تقریبا سانت داخل خاک کرده و به شینه زمین تابلو، توسط کابلشو محکم می کنیم. باید توجه داشت که وجود شینه ارت در مجاورت چاه ارت یا داخل تابلوی اصلی از الزامات است.. به شینه ارت علاوه بر چاه ارت، سیم‌های لخت مسی از سازه فلزی ساختمان، میلگردهای داخل بتن، عایق حفاظتی اصلی و عایق خنثی، متصل می‌گردد. برای جوش دادن قطعات مسی به یکدیگر از جوش برنج یا نقره است.فاده می شود و در صورت عدم دسترسی به این جوش از جوش کدولد (Cadweld) است.فاده می شود.

برای حفاظت از جان افراد و همچنین تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در برابر جریان های الکتریکی ناخواسته این جریان باید به زمین منتقل شود. جریان های قوی ناشی از صاعقه و ولتاژ های قوی نیز جزو این موارد می باشد. به همین منظور سیستم ارتینگ طراحی و پیاده سازی می شود.



( فروش ) های دیگر