مشاوره و اجرا چاه ارت در پیشوا

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


این گروه از طراحی ، ساخت ، مونتاژ و نصب تابلو های برق قدرت ، فرمان، خازن در پروژه های مختلف آغاز گردیده است. . بر حسب نیاز مشتریان و متقاضیان از سال در زمینه طراحی ، تجهیز و مونتاژ پستهای زمینی و نصب و راه اندازی  و… می باشد

در ابتدا چاهی به عمق تا متر به طور است.اندارد حفر می کنیم. عمق چاه بستگی به نوع خاک و سنگلاخی بودن یا سبک بودن خاک دارد و باتوجه به نوع خاک، عمق متفاوتی در نظر میگیریم. عمق چاه بایستی در حدی باشد که رطوبت خاک نمایان شود.بهترین مکان برای اجرای چاه ارت محلی است. که امکان آبیاری داشته باشد، مثلا باغچه ساختمان گزینه مناسبی است. و آسیبی به سازه ی ساختمان نخواهد رساند. بعد از حفر چاه مقدار مشخصی آب داخل چاه ریخته می شود و بعد از تا دقیقه، کف چاه ارت را با خاک نرم می پوشانیم. سپس مراحل زیر را به ترتیب طی می کنیم:

عمده هزینه چاه ارت مربوط به صفحه مسی است.. صفحه مسی به صورت کیلویی فروخته شده و هر چه ابعاد و قطر بیشتری داشته باشد هزینه بیشتری را در پی دارد. هزینه بعدی مربوط به کابل مسی بدون روکش است.. قطر و طول بیشتر سبب افزایش قیمت آن می شود. بعد از آن مواد کاهنده است.. کیفیت بالاتر و میزان مصرف بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. هزینه های بعدی شامل سایر مواد و حفر چاه است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر