یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..
آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.
این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی میباشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده میکنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.
چراغ های فروشگاهی علاوه بر تامین نور و روشنایی کافی جهت نمایش بهتر محصولات، باید رنگ محصولات را نیز بدون تغییر نمایش دهند. شاخص نمود رنگ یا در واقع همان CRI فاکتور بسیار مهمی است.، چرا که این موضوع تعیین کننده نمایش رنگ محصولات و کالاها می باشد.
امکان برنامهریزی و انتخاب رنگ چراغهای الایدی این امکان را برای شما فراهم میکند تا با تغییر حال و هوای نورپردازی خود، بر مشتریان و رهگذران تاثیر گذار باشید. درک تاثیر رنگها بر مشتریان و انتخاب دمای رنگ درست برای نورپردازی داخل فروشگاه باعث سرازیر شدن مشتریان به داخل فروشگاه شما میشود.
یک مرکز تجاری یا پاساژ مجموعهای یک دست از ساختمانها و مغازههایی است. که در کنار هم برای انجام امور تجاری ساخته شدهاند. معمولا در مجتمعهای تجاری انواع مختلف مشاغل و اصناف را مشاهده میکنیم. هایپرمارکتهای بزرگ چند طبقه در کنار نمایندگی برندهای مشهور، سینما، رستوران، بانک، باشگاه ورزشی، کتاب فروشی و تعداد زیادی فروشگاههای کوچک که به وسیله راهروها و فضاهای مختلف به یکدیگر متصل شدهاند و یک مجموعه تجاری که اغلب اهداف تفریحی و سرگرمی دارد را نیز تشکیل دادهاند. در ادامه نکات مربوط به نورپردازی تجاری هر کدام از فضاهای ذکر شده را با هم مرور میکنیم.
یکی دیگر از نکاتی که در نورپردازی ویترین فروشگاه ها و مغازه ها حائز اهمیت است. توجه به تاثیر رنگ نور روشن در دید مشتریان است. در واقع است.فاده از چراغ های آفتابی و مهتابی تاثیر مثبتی در روحیه مشتریان می گذارد و فرآیند انتخاب و خرید با سرعت بیشتری انجام می شود. شما می توانید برای
نوع فروشگاه ظرفیت فضای آن یکی دیگر از نکاتی است. که باید به آن توجه نمایید. به عنوان مثال نورپردازی در یک سوپرمارکت کوچک اهمیت چندانی ندارد چرا که یک فضای کوچکی است.. این در حالی است. که در مکان هایی با فضای کافی و بزرگ، نورپردازی می تواند بسیار مجذوب کننده باشد و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.