مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایهای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحهای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمهای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.
اولین اقدام برای محوطهسازی میدان بهارستان در سالهای بعد از مشروطه با ریاست منطقالملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمانهای پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی بهصورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبهای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.
میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود میشود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (
شما نمیتوانید تنها با بهبود نورپردازی فضای داخلی فروشگاه انتظار داشته باشید که فروشتان تغییر چندانی داشته باشد. است.فاده از روشنایی و نورپردازی متمرکز بر کالاهای مهمتری که تمرکز فروشتان بر روی آنها است. باعث میشود تا حواس مشتریان به آنها جلب شود. نکته مهم در این میان ایجاد کنتراست و تضاد نوری با محیط است.. نورپردازی تاکیدی باعث تمایز بصری یک کالا نسبت به دیگر کالاهای موجود در فروشگاه شما میشود. نور بیشتر بر روی یک کالا به معنای درخشش آن در چشم مشتری است..
نورپردازی صحیح فاکتوری اساسی در جهت موفقیت و جذابیت هر مرکز خریدی محسوب میشود. به طور کلی میتوانیم بگوییم روشنایی مناسب علاوه بر بهرهوری و طول عمر بالا و کاهش هزینههای عملیاتی بایستی توجه مشتریان را به سمتی که باید جلب کند، آنها را در مسیریابی راهنمایی کند و ایمنی لازم را در فضاهای مختلف فضای تجاری تامین کند.
مجموعه آریانا صنعت داوین به عنوان بورس تهیه و توزیع انواع مدل های چراغ ویترینی روکار و عرضه کننده لامپ ال ای دی ویترینی با بدنه مقاوم می باشد که با داشتن بالاترین تنوع چراغ فروشگاهی، پاسخگوی نیاز همکاران و خریداران گرامی است..
چراغ های فروشگاهی علاوه بر تامین نور و روشنایی کافی جهت نمایش بهتر محصولات، باید رنگ محصولات را نیز بدون تغییر نمایش دهند. شاخص نمود رنگ یا در واقع همان CRI فاکتور بسیار مهمی است.، چرا که این موضوع تعیین کننده نمایش رنگ محصولات و کالاها می باشد.
یکی از نکاتی که باید هنگام خرید چراغ های فروشگاهی به آن توجه داشته باشیم رنگ نور آن می باشد. چرا که نور یکی از عوامل آزار دهنده چشم می باشد، خصوصا در مکان هایی که افراد زیادی در حال رفت و آمد هستند. از این رو باید به رنگ چراغ های فروشگاهی و ویترینی توجه کافی داشته باشید چرا که ممکن است. این موضوع سبب آزار مشتریان شده و نتیجه عکس بدهد.