پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار میگیرد و تلاش میشود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایدههایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.
طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص دادهاست؛ پس از آن نیز ردیف خوراکیها و آشامیدنیها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.
در طول سالهای ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شدهاند که بزرگترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچکترین آنها شهر ارجمند با ٬ نفر بودهاست.
یکی از نکات مهم که باید در زمان انتخاب انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی حتماً مدنظر داشت این است. که نور بسیار عامل آزار دهنده چشم میتواند باشد مخصوصاً در مکان هایی مانند فروشگاه که مشتریان بسیاری در رفت و آمد هستند و ممکن است. رنگ انواع چراغ فروشگاهی و ویترینی موجب آزار آنها بشود پس حتما در هنگام خرید به رنگ لامپ ها توجه کافی داشته باشید که مهم دیگر در نورپردازی که مورد توجه می باشد و باید در، انتخاب انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی به آنها توجه نمود نوع فروشگاه و ظرفیت فضای آن می باشد به سلامت تصور کنید در یک سوپر مارکت و یا بقالی کوچک که نورپردازی اهمیت چندانی ندارد و نکته مهمی نیست علت آن هم فضای کوچکی است. ، که در امکان وجود دارد و میتواند چراغ های نورپردازی است.فاده کرد این در حالی است. که در مکان هایی که فضای کافی دارند می توان از نورپردازی های بسیار جذاب و مجذوب کننده برای جلب رضایت مشتری خود است.فاده کرد.
چراغ فروشگاهی در واقع محصول ویژه ای است. که در محیط های داخلی فروشگاه ها می تواند به فضاسازی کمک به سزایی کند. این موضوع در زیباتر شدن محیط نقش بسیار مهمی دارد و سبب جذب مشتریان بیشتر به یک فروشگاه می شوند. چراغ های مورد نظر با وجود راندمان بسیار بالایی که دارند، انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند و همین موضوع سبب افزایش است.فاده از آن ها میان کاربران شده است..
روشنایی خطی برای اولین بار در ساختمان ها در حدود دهه در فضاهای صنعتی با است.فاده از لامپ های فلورسنت یا گرد ظاهر شد. با پیشرفت تکنولوژی، این محصولات به طور گسترده ای مورد است.فاده قرار گرفته اند که منجر به است.فاده از نور خطی در بسیاری از کارگاه ها، فضاهای خرده فروشی و تجاری و مصارف خانگی شده است.. روشنایی خطی معمولاً به عنوان لامپ های LED خطی شناخته می شود که نور را در یک منطقه باریکتر از سایر لامپ های گرد یا مربع پخش می کند. آنها بلند هستند و به راحتی در بازار به عنوان چراغ های آویز، چراغ های روکار یا چراغ های توکار در بازار موجود هستند. نورپردازی خطی نیز مانند همه چراغ های LED از نیمه هادی ها برای تبدیل الکتریسیته به نور است.فاده می کند. این باعث می شود که آنها به جای لامپ ، شبیه تراشه های کامپیوتری به نظر برسند. آنها از نظر فن آوری بسیار پیشرفته تر از راه حل های روشنایی سنتی هستند و دارای مزیت بیشتری هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، لامپ های خطی به عنوان چراغ های روکار، آویز یا فرورفته در دسترس هستند. این باعث می شود تقریباً برای همه انواع سقف های تجاری بسیار مناسب باشند. به عنوان مثال می توانید نورپردازی خطی آویز را در فضاهای کاری مدرن یا فضاهای تجاری با سقف بلند انتخاب کنید. چراغ خطی فروشگاهی به دلیل انعطاف پذیری بالا، عملکرد درجه یک و جذابیت زیبایی شناختی بالا در طول زمان به طور فزاینده ای محبوب شده اند. به اولین راه حل روشنایی در بسیاری از زمینه ها، از جمله فروشگاه ها ، محیط های کاری مدرن، موسسات پزشکی و آموزشی و ... تبدیل شده است..
همانقدر که نورپردازی فضای داخلی فروشگاه به منظور جلب رضایت مشتری و افزایش فروش اهمیت دارد، نورپردازی ویترین و انتخاب چراغ ویترینی مناسب نیز در جذب رهگذران و ورود آنها به فروشگاه اهمیت دارد. نورپردازی ویترین شما به عنوان اولین صحنه مواجه شدن مشتری با فروشگاه شما، اگر مناسب و صحیح نباشد، کسب و کارتان رونقی که باید را پیدا نمیکند.
یکی دیگر از نکاتی که در نورپردازی ویترین فروشگاه ها و مغازه ها حائز اهمیت است. توجه به تاثیر رنگ نور روشن در دید مشتریان است. در واقع است.فاده از چراغ های آفتابی و مهتابی تاثیر مثبتی در روحیه مشتریان می گذارد و فرآیند انتخاب و خرید با سرعت بیشتری انجام می شود. شما می توانید برای