تهران به دلیل داشتن آبوهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغهای تهران یاد شدهاست. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغداری در تهران، نخستین باغهای معروف تهران، در
شهرداری تهران با چالشهایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکلهای شهری اعم از ترافیکی و زیستمحیطی و نیز فساد در بخشهایی از این نهاد شهری موضوعهاییست که کم و بیش مورد توجه رسانهها و افکار عمومی قرار گرفتهاست.
انجمن به جهت مشارکت عمومی و نقش شهروند در امور محلی دارای ماهیت حقوقی و است.قلال مالی بود. بهطور کلی میتوان گفت نقش انجمن بلدی در شهر به این همان حکم مجلس شورای ملی در امور مملکتی را داشت. از نظامنامه بلدیه به عنوان اولین و مترقیترین قانون اداره شهر در ایران معاصر یاد شدهاست. در جای جای نظامنامه بلدیه تلاش برای تمرکز زدایی اداری و جداکردن اداره شهرها از قدرت حاکم و دولت و دولت نمایان است.. نخستین انتخابات انجمن بلدیه درد هفتم تیرماه ۸ در شش محله تهران برگزار شد.
همانقدر که نورپردازی فضای داخلی فروشگاه به منظور جلب رضایت مشتری و افزایش فروش اهمیت دارد، نورپردازی ویترین و انتخاب چراغ ویترینی مناسب نیز در جذب رهگذران و ورود آنها به فروشگاه اهمیت دارد. نورپردازی ویترین شما به عنوان اولین صحنه مواجه شدن مشتری با فروشگاه شما، اگر مناسب و صحیح نباشد، کسب و کارتان رونقی که باید را پیدا نمیکند.
انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی محصولات ویژه ای هستند که می توانند به فضاسازی در محیط داخلی فروشگاه ها کمک کنند و این امر نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن محیط دارد و به جذب مشتری کمک می کند. چراغ هایی که در درون ویترین ها است.فاده می شوند نورها را بر روی محصولات متمرکز می کنند و در نتیجه محصولات زیبا تر به نظر می آیند. مطالعاتی در این زمینه صورت گرفته است. و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند کسانی که از نورپردازی مناسب در محیط فروشگاه ها است.فاده می کنند، فروش بیشتری در مقایسه با کسانی دارند که به نورپردازی اهمیت نمی دهند. این چراغ ها انرژی کمی را مصرف می کنند و راندمان بسیار بالایی دارند. این موضوع امروزه که تمامی افراد به اهمیت منابع انرژی در محیط پی برده اند اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد
در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است. فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا است.فاده از انواع
به طور معمول، وسایل روشنایی توکار مستقیماً در داخل یک سقف، دیوار یا سطوح دیگر نصب می شوند که به آنها وسایل فرورفته یا توکار نیز گفته می شود. ناگفته نماند که این مزیت هیچ گونه عوارضی در روشنایی آنها ندارد و دقیقاً مانند سایر چراغ ها عمل می کنند. چراغ های سقفی به سیم کشی گسترده نیاز دارند، اما همه آنها به اندازه سایر وسایل است.اندارد هستند. تنها تفاوت در نوع چراغ ها است.، زیرا چراغ فروشگاهی توکار فقط برای نصب در داخل سقف طراحی شده است. . این نوع چراغ از سه جزء اصلی نگهدارنده، قاب و لامپ تشکیل شده است.. نگهدارنده قسمت بزرگی از اتصال است. که در داخل دیوار یا سقف پنهان شده و شامل اتصالات برقی نورگیر می شود و به همین دلیل تمامی اجزای الکتریکی چراغ را می پوشاند و آن را از داخل می بندد. یکی دیگر از وظایف محفظه محافظت از تمام اجزاء در برابر هرگونه مواد قابل اشتعال است.. قاب یا فریم قسمت تزئینی و قابل رویت این نوع لامپ است. و زیبایی آن را به وجود می آورد. و صفحه نمایش جزء نهایی لامپ است.، بخشی از لامپ که نور ساطع می کند.
بین این که یک چیزی را فقط بشنوید یا آن را با مدارک و ادله برایتان اثبات کنند، تفاوت زیادی وجود دارد. وقتی به شما گفته میشود تاثیر نورپردازی بر میزان فروش زیاد است.، قبول کردن آن چندان سخت نیست. قطعا برای همه ما روشن است. که عملکرد دو فروشگاه مشابه با نورپردازیهای متفاوت، یکی خوب و دیگری ضعیف، با هم تفاوتهای زیادی خواهند داشت. اما اگر به شما بگوییم تحقیقی علمی ثابت کرده است. که تفاوت نورپردازی فروشگاه موجب اختلاف درصدی در فروش فروشگاه میشود، آنگاه این موضوع برای شما از بحثی بدیهی به واقعیتی علمی میشود که رد کردن آن غیر ممکن است..