مشاوره و اجرا چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در جنوب تهران

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.


اینکه رهگذران را چطور تحت تاثیر ظاهر و نورپردازی تجاری خود قرار دهید ارتباط مستقیمی با میزان مشتریانی که وارد مجموعه شما می‌شوند، دارد. نورپردازی حساب شده، تاثیرگذار و زیبا می‌تواند کنجکاوی مردم را نسبت به آن چه که داخل مرکز تجاری می‌گذرد جلب کند و آن‌ها را تشویق کند تا از نزدیک نگاهی به فروشگاه‌ها و غرفه‌های پاساژ بزنند. فرقی نمی‌کند که مبلمان بفروشید یا تلفن همراه، خوراکی بفروشید یا لباس، نورپردازی مناسب باعث جلب نظر مخاطبین و برانگیختن کنجکاوی آن‌ها می‌شود. محصولات پیشنهادی زیر می­تواند بهترین گزینه برای روشنایی زیبا و جذب‌­کننده محدوده بیرونی یک مرکز تجاری باشد و از نظر امنیت مجتمع در شب نیز مثمر ثمر واقع شود.

بین این که یک چیزی را فقط بشنوید یا آن را با مدارک و ادله برایتان اثبات کنند، تفاوت زیادی وجود دارد. وقتی به شما گفته می‌شود تاثیر نورپردازی بر میزان فروش زیاد است.، قبول کردن آن چندان سخت نیست. قطعا برای همه ما روشن است. که عملکرد دو فروشگاه مشابه با نورپردازی‌های متفاوت، یکی خوب و دیگری ضعیف، با هم تفاوت‌های زیادی خواهند داشت. اما اگر به شما بگوییم تحقیقی علمی ثابت کرده است. که تفاوت نورپردازی فروشگاه موجب اختلاف درصدی در فروش فروشگاه می‌شود، آنگاه این موضوع برای شما از بحثی بدیهی به واقعیتی علمی می‌شود که رد کردن آن غیر ممکن است..

انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی محصولات ویژه ای هستند که می توانند به فضاسازی در محیط داخلی فروشگاه ها کمک کنند و این امر نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن محیط دارد و به جذب مشتری کمک می کند. چراغ هایی که در درون ویترین ها است.فاده می شوند نورها را بر روی محصولات متمرکز می کنند و در نتیجه محصولات زیبا تر به نظر می آیند. مطالعاتی در این زمینه صورت گرفته است. و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند کسانی که از نورپردازی مناسب در محیط فروشگاه ها است.فاده می کنند، فروش بیشتری در مقایسه با کسانی دارند که به نورپردازی اهمیت نمی دهند. این چراغ ها انرژی کمی را مصرف می کنند و راندمان بسیار بالایی دارند. این موضوع امروزه که تمامی افراد به اهمیت منابع انرژی در محیط پی برده اند اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر