اگر با خودتان فکر میکنید زیاد اهل اسکیکردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سرزدن به پیست دیزین فکر نکردهاید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیقتر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برفبازی و اسکیکردن میتوانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.
رستوران چمن، یکی از رستورانهای لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجرههای بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه میدهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافیشاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم میتوانید به این مجموعه سر بزنید.
اولین تلهسیژ به طول , متر در سال از دره تا پارکینگ پیست اسکی دیزین نصب شد. تله کابین شاله نخستین تله کابینی بود که به ایران آمد. در پیست اسکی دیزین، رستورانی به نام شاله احداث شد. در ادامه تله کابین شاله و پیست اسکی مبتدی شاله را آماده و افتتاح کردند. اجرای این مرحله تا سال ۸ به طول انجامید. این مجموعه پس از نصب تله کابین قله و ساخت چند مجموعه رفاهی و رستوران، در سال ۵ برای است.فاده عموم و اسکیبازان ایرانی و خارجی اقتتاح شد. در سال ۵۸ با سرمایهگذاری بخش خصوصی پیست دیزین توسعه یافت.
نکته مهم قابل توجه دیگری که وجود دارد این است. که انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی محصولات ویژه ای هستند که قابلیت این را دارند که در فروشگاههای شما فضاسازی لازم برای جذب مشتری را انجام دهند و نقش بسیار مهمی در زیبا سازی فضای محیطی دارند بر اساس تحقیقات موجود در این زمینه مطالعات صورت گرفته متوجه میشویم که؛ افرادی که از نور پردازی در فروشگاههای خود به صورت است.اندارد است.فاده کردهاند فروش قابل توجهی نسبت به دیگر افراد که به نورپردازی اهمیت چندانی ندادند داشتند یعنی این چراغها علاوه بر انرژی بسیار کم مصرف راندمان بسیار زیادی هم دارند و این موضوع باعث شده است. تا به یک ضرورت با محبوبیت بالا در بین افراد تبدیل شود از جمله ویژگی های چشم نواز ، این نوع چراغ ها می توان به ظاهر زیبا مناسب با نور پردازی دارای رنگهای طبیعی آفتابی و مهتابی ، راندمان و کارایی بالا ، کاهش مصرف انرژی عمر بالا ؛ متمرکز سازی نور ، عدم ایجاد حرارت بسیار در محیط نسبت به دیگر لامپ ها و چراغ ها شما میتوانید از این محصولات و چراغها در فضاهای داخلی فروشگاه ها و ویترین مغازه های خود است.فاده نمایید. نکته حائز اهمیت این است. که این چراغها در مقایسه با چراغ های سابق مصرف انرژی بره بسیار کمی دارند و علاوه بر آن نور و روشنایی قابل توجهی هم از خود نشان می دهند و از مدرن ترین نوع تکنولوژی در جهان ساخته شده اند.
مانیش داتا (Munish Datta)، مدیر اجرایی مجموعه فروشگاههای M&S که به تازگی سیستم روشنایی تمامی فروشگاهها را به چراغهای الایدی تغییر داده معتقد است.، سودآوری این چراغ در بحث افزایش فروش بسیار بیشتر از صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه تعمیراتی است. که پیش از این به عنوان منافع مالی چراغهای الایدی مطرح میشدند، اما کماکان لازم است. تحقیقاتی در رابطه با تاثیر نورپردازی بر میزان فروش به خصوص پیرامون محصولات روشنایی با
سومین وظیفه نور فروشگاهی نیز، دکوراتیو بودن و تاثیر بر دکوراسیون فضاست. چراغ دکور مغازه و یا به اصطلاح چراغ دکوراتیو، جدای از تاثیر بر میزان روشنایی فضا، با ایجاد کنتراست (تضاد) در سطح روشنایی بخشهای مختلف، تمامی نگاهها را به نقاط دلخواه جلب میکند. همچنین با است.فاده از یک چراغ دکوراتیو مثلا چراغ خطی، میتوانید مشتریان را در مسیر دلخواه خودتان هدایت کنید تا به ترتیب از یک نقطه از فروشگاه به نقاط دیگر بروند.
این چراغ ها یکی از انواع چراغ های فروشگاهی می باشند که به دلیل ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، جز پرطرفدارترین محصولات بازار به حساب می آیند. تنوع رنگ در این چراغ ها شامل نوری طبیعی، آفتابی و مهتابی می باشد که این نورها فاقد هرگونه اشعه های مضر هستند.
چراغ های روکار یکی دیگر از انواع چراغ های فروشگاهی بوده که به نسبت سایر چراغ ها نصب و است.فاده راحت تری دارند. این نوع چراغ ها نیز در اندازه ها و طرح های متنوع تولید و تهیه می شوند که همین موضوع سبب شده است. تا بتوانند سلیقه ها و محیط های مختلفی را پوشش دهند.