یکی از بهترین و خاصترین ویژگیهای این منطقه، خیابان کشیهایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمیدهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.
اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.
با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.
برای این محصول، هر چراغ نیاز به سیمکشی جداگانه ندارد. یک ریل سرتاسری به دیوار یا محل نصب پیچ شده و سیمکشی میشود که تمامی چراغها برق و انرژی خود را از همان یک سیم دریافت میکنند. باید از دارا بودن روکش برای سیمها جهت جلوگیری از اتصالی مطمئن شوید. هرچند چراغها در یک مسیر نصب میشوند اما ویژگی بارزشان در این است. که قابلتنظیم هستند. مثلاً دو چراغ که درکنارهم نصب شدهاند، یکی میتواند سمت چپ و دیگری سمت راست را نورپردازی کند. لامپها بر روی پایههای قابل چرخش قرار میگیرند. این ویژگی در فروشگاهها، مغازهها، نمایشگاهها و مکانهای کوچک و بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که دیگر نیازی نیست در هر گوشه چراغی جداگانه جهت نورپردازی نصب شود، تنها با تنظیم جهت میتوان نور ایدهآل را بهوجود آورد. شدت نور و خاموش و روشن شدن چراغها با است.فاده از ریموت انجام میشود.
از دیگر انواع چراغ های فروشگاهی می توان به چراغ های ریلی اشاره کرد که به عنوان منبع روشنایی در مغازه ها و مراکز خرید مختلف به کار می روند. چراغ های ریلی به دلیل تابش نور موضعی و نحوه نصب، یکی از گزینه های مناسب جهت نورپردازی ویترین ها و اجسام ثابت و ایستاده به حساب می آیند.
نورپردازی صحیح فاکتوری اساسی در جهت موفقیت و جذابیت هر مرکز خریدی محسوب میشود. به طور کلی میتوانیم بگوییم روشنایی مناسب علاوه بر بهرهوری و طول عمر بالا و کاهش هزینههای عملیاتی بایستی توجه مشتریان را به سمتی که باید جلب کند، آنها را در مسیریابی راهنمایی کند و ایمنی لازم را در فضاهای مختلف فضای تجاری تامین کند.
شما نمیتوانید تنها با بهبود نورپردازی فضای داخلی فروشگاه انتظار داشته باشید که فروشتان تغییر چندانی داشته باشد. است.فاده از روشنایی و نورپردازی متمرکز بر کالاهای مهمتری که تمرکز فروشتان بر روی آنها است. باعث میشود تا حواس مشتریان به آنها جلب شود. نکته مهم در این میان ایجاد کنتراست و تضاد نوری با محیط است.. نورپردازی تاکیدی باعث تمایز بصری یک کالا نسبت به دیگر کالاهای موجود در فروشگاه شما میشود. نور بیشتر بر روی یک کالا به معنای درخشش آن در چشم مشتری است..
از محبوبترین و مدرنترین چراغهای توکار ال ای دی برای فضای تجاری و فروشگاه در بین چراغهای دانلایت، چراغهای توکار فروشگاهی تکخانه، دوخانه، سهخانه و به صورت کلی چراغ توکار ماژولار هستند. این دسته از چراغهای فروشگاهی با نامهای مختلفی همچون چراغ توکار فروشگاهی دو شعله، سه شعله، لامپ توکار ماژولار، چراغ توکار دو خانه و سه خانه، لامپ توکار فروشگاهی و یا چراغ توکار AR شناخته میشوند. عدد در این نامگذاری اشاره به برش میلیمتری قطر این چراغ دارد. این اندازه، به عنوان یک است.اندارد در شناسایی و است.فاده از چراغهای توکار فروشگاهی به این شکل است.. هر ماژول یا لامپ در داخل قابهای چندخانه چراغ فروشگاهی AR، قابلیت چرخش درون قاب را دارد. شاخص نمود رنگ این چراغ بالاتر از بوده و باعث وضوح و شفافیت رنگی اجسام میشود. نور با کیفیت چراغ توکار AR نیز باعث شده تا یکی از بهترین گزینههای نورپردازی فروشگاهی به شمار برود.