ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.
اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.
این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..
برای این محصول، هر چراغ نیاز به سیمکشی جداگانه ندارد. یک ریل سرتاسری به دیوار یا محل نصب پیچ شده و سیمکشی میشود که تمامی چراغها برق و انرژی خود را از همان یک سیم دریافت میکنند. باید از دارا بودن روکش برای سیمها جهت جلوگیری از اتصالی مطمئن شوید. هرچند چراغها در یک مسیر نصب میشوند اما ویژگی بارزشان در این است. که قابلتنظیم هستند. مثلاً دو چراغ که درکنارهم نصب شدهاند، یکی میتواند سمت چپ و دیگری سمت راست را نورپردازی کند. لامپها بر روی پایههای قابل چرخش قرار میگیرند. این ویژگی در فروشگاهها، مغازهها، نمایشگاهها و مکانهای کوچک و بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که دیگر نیازی نیست در هر گوشه چراغی جداگانه جهت نورپردازی نصب شود، تنها با تنظیم جهت میتوان نور ایدهآل را بهوجود آورد. شدت نور و خاموش و روشن شدن چراغها با است.فاده از ریموت انجام میشود.
موضوع روشنایی صحیح و ایجاد تمایز و کنتراست با محیط ممکن است. با حجم نور است.فاده شده رابطه عکس داشته باشد. گاهی است.فاده از یک لوگو یا نوشته با نور کم میتواند به خوبی خودش در طور روز برجسته کند. بسیاری از ما به عنوان صاحبان مشاغل چندان به بحث روشنایی علائم و تابلوهای بیرونی فروشگاهمان حساس و دقیق نمیشویم و بعضی وقتها انگار فراموش میکنیم که حتی بهترین و زیباترین تابلو و نشانه هم بدون قرار گرفتن در مکان درست و بدون نور کافی، هیچ تاثیری در کسب و کارمان نخواهد گذاشت.
در ادامه و دومین نقش نور فروشگاهی، برجسته کردن محصولات و جلب توجه کامل مشتری است.. به طور مثال چراغ ویترینی فروشگاه، با روشن کردن کامل ویترین، توجه کامل مشتریان را جلب کرده و اولین قدم در تبدیل یک رهگذر به یک مشتری و وارد شدن او به فروشگاه شماست. در داخل فروشگاه نیز چراغهای مختلف از جمله چراغ ریلی فروشگاهی، چراغ فروشگاهی توکار، چراغهای چند خانه و چراغ خطی، توجه را به محصولات مختلف جلب میکنند و اهمیت آنها را دوچندان میکنند. پس نور فروشگاهی شما باید به گونهای به کار گرفته شود که همه نگاهها را به محصول شما جلب کند.
مجموعه امیرلایت از سال تاکنون با هدف ارائه محصولات روشنایی و برق صنعتی با است.فاده از کادری مجرب درحال فعالیت میباشد. و اینک با است.فاده از بستر الکترونیکی و شبکه اینترنت و نیز آشنا سازی و فرهنگ سازی جهت است.فاده مفید از امکانات این رسانه درحال فعالیت میباشد
در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است. فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا است.فاده از انواع