شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
یکی از شهرکهای صنعتی تابع شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران بوده که عملیات اجرایی شهرک مذکور در سال در شرق است.ان تهران و ۵ کیلومتری شهر تهران در مساحت هکتار شروع گردیده و زمین صنعتی آن برابر ۵ هکتار می باشد که تاکنون هکتار آن واگذار و واحدهای صنعتی بزرگی در آن در حال فعالیت هستند.
تمامی چراغهای اکووات از جمله چراغ فروشگاهی، از تا سال گارانتی تعویض بی قید و شرط دارند. بی قید و شرط بودن به این معنی است. که در صورت خرابی و یا سوختگی چراغ گارانتیدار شما به هر دلیل، این چراغ با یک چراغ جدید همراه با گارانتی جدید و به روز شده تعویض میشود.
بین این که یک چیزی را فقط بشنوید یا آن را با مدارک و ادله برایتان اثبات کنند، تفاوت زیادی وجود دارد. وقتی به شما گفته میشود تاثیر نورپردازی بر میزان فروش زیاد است.، قبول کردن آن چندان سخت نیست. قطعا برای همه ما روشن است. که عملکرد دو فروشگاه مشابه با نورپردازیهای متفاوت، یکی خوب و دیگری ضعیف، با هم تفاوتهای زیادی خواهند داشت. اما اگر به شما بگوییم تحقیقی علمی ثابت کرده است. که تفاوت نورپردازی فروشگاه موجب اختلاف درصدی در فروش فروشگاه میشود، آنگاه این موضوع برای شما از بحثی بدیهی به واقعیتی علمی میشود که رد کردن آن غیر ممکن است..
شاخص نمود رنگ نشان دهنده این است. که اجسام در زیر نور چراغ های فروشگاهی به رنگ واقعی آن ها در زیر نور خورشید نزدیک باشد. نور خورشید در این مقایسه در نظر گرفته می شود، در نتیجه چراغی را انتخاب نمایید که شاخص نمود آن بیش از باشد.
لامپ های بزرگتر روی سطح برای روشنایی عمومی مناسب هستند. اینها نور دلپذیر و همگنی تولید می کنند تا کل مناطق را به طور یکنواخت روشن کنند. از طرف دیگر، برای نورپردازی منطقه، نورافکن های ویترینی را توصیه می کنیم. اینها را میتوان چرخاند و آزادانه بخشهای جداگانه یک ویترین را روشن کرد. از طرفی دیگر، با نورافکنهای کوچک با تشعشعات متمرکز، فوکوس ها را تنظیم می کنید که می توانند با دقت فوقالعاده اشیاء را در یک ویترین هدف قرار دهند.
نکته مهم قابل توجه دیگری که وجود دارد این است. که انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی محصولات ویژه ای هستند که قابلیت این را دارند که در فروشگاههای شما فضاسازی لازم برای جذب مشتری را انجام دهند و نقش بسیار مهمی در زیبا سازی فضای محیطی دارند بر اساس تحقیقات موجود در این زمینه مطالعات صورت گرفته متوجه میشویم که؛ افرادی که از نور پردازی در فروشگاههای خود به صورت است.اندارد است.فاده کردهاند فروش قابل توجهی نسبت به دیگر افراد که به نورپردازی اهمیت چندانی ندادند داشتند یعنی این چراغها علاوه بر انرژی بسیار کم مصرف راندمان بسیار زیادی هم دارند و این موضوع باعث شده است. تا به یک ضرورت با محبوبیت بالا در بین افراد تبدیل شود از جمله ویژگی های چشم نواز ، این نوع چراغ ها می توان به ظاهر زیبا مناسب با نور پردازی دارای رنگهای طبیعی آفتابی و مهتابی ، راندمان و کارایی بالا ، کاهش مصرف انرژی عمر بالا ؛ متمرکز سازی نور ، عدم ایجاد حرارت بسیار در محیط نسبت به دیگر لامپ ها و چراغ ها شما میتوانید از این محصولات و چراغها در فضاهای داخلی فروشگاه ها و ویترین مغازه های خود است.فاده نمایید. نکته حائز اهمیت این است. که این چراغها در مقایسه با چراغ های سابق مصرف انرژی بره بسیار کمی دارند و علاوه بر آن نور و روشنایی قابل توجهی هم از خود نشان می دهند و از مدرن ترین نوع تکنولوژی در جهان ساخته شده اند.