شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..
شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..
مانیش داتا (Munish Datta)، مدیر اجرایی مجموعه فروشگاههای M&S که به تازگی سیستم روشنایی تمامی فروشگاهها را به چراغهای الایدی تغییر داده معتقد است.، سودآوری این چراغ در بحث افزایش فروش بسیار بیشتر از صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه تعمیراتی است. که پیش از این به عنوان منافع مالی چراغهای الایدی مطرح میشدند، اما کماکان لازم است. تحقیقاتی در رابطه با تاثیر نورپردازی بر میزان فروش به خصوص پیرامون محصولات روشنایی با
این چراغ ها یکی از انواع چراغ های فروشگاهی می باشند که به دلیل ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، جز پرطرفدارترین محصولات بازار به حساب می آیند. تنوع رنگ در این چراغ ها شامل نوری طبیعی، آفتابی و مهتابی می باشد که این نورها فاقد هرگونه اشعه های مضر هستند.
تمامی چراغهای اکووات از جمله چراغ فروشگاهی، از تا سال گارانتی تعویض بی قید و شرط دارند. بی قید و شرط بودن به این معنی است. که در صورت خرابی و یا سوختگی چراغ گارانتیدار شما به هر دلیل، این چراغ با یک چراغ جدید همراه با گارانتی جدید و به روز شده تعویض میشود.
یکی از نکاتی که باید هنگام خرید چراغ های فروشگاهی به آن توجه داشته باشیم رنگ نور آن می باشد. چرا که نور یکی از عوامل آزار دهنده چشم می باشد، خصوصا در مکان هایی که افراد زیادی در حال رفت و آمد هستند. از این رو باید به رنگ چراغ های فروشگاهی و ویترینی توجه کافی داشته باشید چرا که ممکن است. این موضوع سبب آزار مشتریان شده و نتیجه عکس بدهد.
یک مرکز تجاری یا پاساژ مجموعهای یک دست از ساختمانها و مغازههایی است. که در کنار هم برای انجام امور تجاری ساخته شدهاند. معمولا در مجتمعهای تجاری انواع مختلف مشاغل و اصناف را مشاهده میکنیم. هایپرمارکتهای بزرگ چند طبقه در کنار نمایندگی برندهای مشهور، سینما، رستوران، بانک، باشگاه ورزشی، کتاب فروشی و تعداد زیادی فروشگاههای کوچک که به وسیله راهروها و فضاهای مختلف به یکدیگر متصل شدهاند و یک مجموعه تجاری که اغلب اهداف تفریحی و سرگرمی دارد را نیز تشکیل دادهاند. در ادامه نکات مربوط به نورپردازی تجاری هر کدام از فضاهای ذکر شده را با هم مرور میکنیم.