این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سولههایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..
شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
از دیگر انواع چراغ های فروشگاهی می توان به چراغ های ریلی اشاره کرد که به عنوان منبع روشنایی در مغازه ها و مراکز خرید مختلف به کار می روند. چراغ های ریلی به دلیل تابش نور موضعی و نحوه نصب، یکی از گزینه های مناسب جهت نورپردازی ویترین ها و اجسام ثابت و ایستاده به حساب می آیند.
مجموعه امیرلایت از سال تاکنون با هدف ارائه محصولات روشنایی و برق صنعتی با است.فاده از کادری مجرب درحال فعالیت میباشد. و اینک با است.فاده از بستر الکترونیکی و شبکه اینترنت و نیز آشنا سازی و فرهنگ سازی جهت است.فاده مفید از امکانات این رسانه درحال فعالیت میباشد
در این مقاله به بررسی دقیق چراغ فروشگاهی و بیان موارد مرتبط با آن همچون عوامل موثر بر قیمت، نکات قابل توجه هنگام خرید، ویژگی های این محصول، انواع آن و ... پرداختیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات کافی و مورد نیازتان را در رابطه با چراغ های فروشگاهی کسب کرده باشید.
شاخص نمود رنگ نشان دهنده این است. که اجسام در زیر نور چراغ های فروشگاهی به رنگ واقعی آن ها در زیر نور خورشید نزدیک باشد. نور خورشید در این مقایسه در نظر گرفته می شود، در نتیجه چراغی را انتخاب نمایید که شاخص نمود آن بیش از باشد.
چراغ های فروشگاهی علاوه بر تامین نور و روشنایی کافی جهت نمایش بهتر محصولات، باید رنگ محصولات را نیز بدون تغییر نمایش دهند. شاخص نمود رنگ یا در واقع همان CRI فاکتور بسیار مهمی است.، چرا که این موضوع تعیین کننده نمایش رنگ محصولات و کالاها می باشد.