کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آبوهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشمنوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانیهاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی میتوانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زینالدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راههای دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید میتوانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.
روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغها و کوچهباغهای دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب میکند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب میشود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله میتوان به تپههای گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آبوهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ بهخصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغهای سرسبز جذابیتی دوچندان به آن میبخشند.
لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشتهکوههای البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتختنشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کردهایم. با ما همراه باشید.
شما نمیتوانید تنها با بهبود نورپردازی فضای داخلی فروشگاه انتظار داشته باشید که فروشتان تغییر چندانی داشته باشد. است.فاده از روشنایی و نورپردازی متمرکز بر کالاهای مهمتری که تمرکز فروشتان بر روی آنها است. باعث میشود تا حواس مشتریان به آنها جلب شود. نکته مهم در این میان ایجاد کنتراست و تضاد نوری با محیط است.. نورپردازی تاکیدی باعث تمایز بصری یک کالا نسبت به دیگر کالاهای موجود در فروشگاه شما میشود. نور بیشتر بر روی یک کالا به معنای درخشش آن در چشم مشتری است..
در این مقاله به بررسی دقیق چراغ فروشگاهی و بیان موارد مرتبط با آن همچون عوامل موثر بر قیمت، نکات قابل توجه هنگام خرید، ویژگی های این محصول، انواع آن و ... پرداختیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات کافی و مورد نیازتان را در رابطه با چراغ های فروشگاهی کسب کرده باشید.
امروزه با افزایش رقابت داخل بازار محصولات مختلف، پیشرفته شدن و حرفهای شدن فرایندهای بازاریابی و فروش و همچنین افزایش اهمیت تاثیر دکوراسیون فضا بر روانشناسی مشتریان، نورپردازی فروشگاهی و چراغ فروشگاه اهمیتی بسیار زیاد پیدا کرده است. بر اساس آمار محققان، چراغ فروشگاهی با کیفیت میتواند آنقدر در خلق اتمسفر جذاب در فضا تاثیرگذار باشد که میزان فروش شما را چند برابر کند. پس اگر برای توسعه کسب و کار خود، دیده شدن بهتر محصولاتتان و متمایز ساختن فروشگاه، شوروم یا گالری خود به دنبال چراغ فروشگاهی، نور ویترین و یا به صورت کلی نورپردازی فروشگاهی با کیفیت با است.فاده از چراغ ریلی، چراغ توکار سقفی، چراغ خطی و یا چراغ ویترینی هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.
حتی برای نورپردازی کانتر آشپزخانه و دیوارهای اتاق خواب و میزها نیز کاربرد دارند. در واقع این نوع چراغ تنها برای نورپردازی دکور و ویترین نیست بلکه برای تامین روشنایی و زیبایی ساختمان هم مورداستفاده قرار میگیرد. در این چراغ، لامپها در یک امتداد بر روی یک ریل قرار گرفته و زاویه آنها به جهات مختلف تنظیم میشود. از ویژگیهای چراغهای ریلی فروشگاهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
مانیش داتا (Munish Datta)، مدیر اجرایی مجموعه فروشگاههای M&S که به تازگی سیستم روشنایی تمامی فروشگاهها را به چراغهای الایدی تغییر داده معتقد است.، سودآوری این چراغ در بحث افزایش فروش بسیار بیشتر از صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه تعمیراتی است. که پیش از این به عنوان منافع مالی چراغهای الایدی مطرح میشدند، اما کماکان لازم است. تحقیقاتی در رابطه با تاثیر نورپردازی بر میزان فروش به خصوص پیرامون محصولات روشنایی با