محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسهی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسهی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامهی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسهی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسهی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقهای به آن نداشت.
شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دیماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانوادهای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.
در سال ، شهریار یکی از شناختهشدهترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایرانزمین برگزار شد.
نور عنصری است. که است.فاده از آن به صورت خلاقانه می تواند نقش به سزایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما داشته باشد که در همین راستا است.فاده از چراغ های اداری و تجاری در محیط های رسمی و یا فروشگاه های بزرگ افزایش یافته است..
از شیوه های نوین نورپردازی در محیط های اداری است.فاده از چراغ های خطی می باشد که با ظاهری زیبا و مدرن علاوه بر تامین روشنایی، به زیبایی محیط نیز می افزاید. این چراغ ها دارای ابعاد مختلفی هستند و به سه صورت روکار، توکار و آویز نصب می شوند.
این مدل چراغها عمدتاً از لامپهای TCL است.فاده مینمایند و با متریالهای مختلفی اعم از آلومینیوم ، آهن و ... ساخته شدهاند . دارای رنگبندی بوده و جهت مصارف عمومی در مکانهای اداری و تجاری بسیار مناسب میباشند ، نصب محصولات این گروه بنا به انتخاب شما به صورت روکار و یا توکار در داخل سقفهای کاذب قرار میگیرند .
در سالن های کنفرانس و گردهمایی ادارات تامین روشنایی برای بهتر دیدن چهره افراد و روشن کردن میزها اهمیت دارد و در این محیط ها برای تامین نور میز کنفرانس باید از چراغ اداری و تجاری و فروشگاهی با میزان لوکس روشنایی است.فاده کرد همچنین در این محیط ها بهتر است. فضای اطراف مراجعه کننده ها نیز به صورت متنوعی نورپردازی گردد در واقع نورپردازی این بخش ها باید به گونه ای باشد که به تشخیص محل های تردد ، گفتگو ، انتظار و است.راحت افراد کمک نماید.
یکی از عوامل موثر در جذب مشتری و به تبع آن افزایش فروش، نورپردازی مناسب و با کیفیت نور مطلوب می باشد. در نورپردازی مطلوب فروشگاهی، باید ارتفاع، زاویه نصب، چیدمان و همچنین نوع منبع روشنایی متناسب با زمینه کاری فروشگاه طراحی شود. هم چنین باید به مواردی همچون یکنواختی روشنایی و عدم وجود سایه روشن های محسوس توجه نمود. نورپردازي فروشگاه ها و ويترين ها بايد به گونه اي باشد كه باعث ايجاد زنندگی نشود و همچنين، شدت روشنايي کالا ها در محدوده زاويه ديد بهينه قرار گيرد زیرا نورپردازی نامناسب موجب خستگی چشم، مشکل در تطابق و دید اشیا و رنگ ها می گردد. با نورپردازی مستقیم بر روی کالای مورد نظر، زیبایی و جذابیت محصول چند برابر می شود. تناسب نورپردازی با با دکوراسیون ویترین ضمن ایجاد محیطی دل چسب، سبب معرفی بهتر محصول به مشتریان شده و متقابلا توجه مشتری نیز جلب شده و با اشتیاق برای دیدن محصول مورد نظرش به داخل فروشگاه می رود. روشنایی فروشگاه ها و مراکز تجاری باید به گونه ای باشد که کالا های داخل فروشگاه به خوبی در معرض دید مشتریان قرار بگیرد. در ادامه به بررسی روشنایی است.اندارد محیط های فروشگاهی می پردازیم.