فروش چراغ های ریلی در فیروزکوه

Rail lights-1
Rail lights-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



مشخصات غار: طبق اندازه‌گیری‌های به عمل آمده، دهانه غار ۵* متر و ارتفاع آن متر می‌باشد و از سطح دریا ۵ متر ارتفاع دارد. دهانه یا اشکفت ورودی وسیع و پس از آن ایوانی با طاق بلند نمایان می‌شود که در منتهی‌الیه سمت چپ آن راه سنگلاخ ورود به دهلیز اولیه غار واقع شده بود که در سال ۸ به همت فرمانداری فیروزکوه راه ورودی به غار به صورت پلکانی به‌طور مناسبی بهسازی شده‌است. مجموعه غار بورنیک از سه تالار عظیم شکل گرفته‌است که بر فراز هر کدام از تالارها، طاق دیسها جلب نظر می‌کند. در روی سقف این طاق دیسها گسل یا شکافهای عمیق دیده می‌شود که حکایت از کهنگی و دیرینگی دارند و سال‌های مدیدی از عمر این شکافها سپری شده‌است. دیوارهای درون غار پوشیده از چکنده‌های گل کلمی، نخودی، سفید رنگ و صورتی است.؛ و زیبایی خاصی به غار بخشیده‌است. نورپردازی بر روی آن‌ها جلوه‌های ویژه‌ای را در درون غار ایجاد خواهد کرد. غار بورنیک از سه تالار تشکیل شده‌است: تالار نخست یا تالار بیرونی: کف این تالار شیب دار بوده و به است.ناد بقایای موجود بیشتر به صورت سنگچین مفروش شده‌است. این تالار بزرگ دارای ابعاد ۵* متر و ارتفاع ۸ متر است.. در منهی الیه این تالار دو فرو رفتگی بلند و ایوانی شکل وجود دارد که هر یک از آن‌ها نسبت به یکدیگر متر اختلاف ارتفاع دارند. بقایای موجود در این تالار نشانگر قدمت و پیشینه غار است.، در واقع محل سکونت اقوام و انسانهای غارنشین در این بخش می‌باشد. با توجه به وجود قطعات سفالینه شکسته شده و پراکنده در سطح این تالار نشانه‌های بارزی از زیستن انسان‌ها در ادوار پیش از تاریخ را می‌توان در این بخش جستجو نمود. تالار دوم یا تالار اصلی (مرکزی): این تالار محوطه‌ای است. به ابعاد * متر و ارتفاع الی ۵ متر که با سطحی شیب دار و شیب تند به سمت پائین کشیده شده‌است. تالار سوم: حدود متر ارتفاع داشته و فرم آن مستطیل شکل، به ابعاد ۵۵* متر می‌باشد. از ابتدا تا انتهای این تالار شیب تند سنگلاخی و لغزنده‌ای وجود دارد که تمامی سطح کف آن را در بر می‌گیردو منتهی‌الیه این شیب تند و لغزنده نیز دهلیزی به طول ۸ متر است. که به محوطه‌ای سخت‌گذر و پرتگاهی متصل می‌شود. عمق این پرتگاه نزدیک به متر است.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است


در این ویدیو چراغ‌های ریلی اکووات در انواع شکل‌ها و توان‌ها بررسی شده و ویژگی‌های هرکدام نمایش داده می‌شود تا بر اساس نیاز خود بتوانید چراغ ریلی مورد نظرتان را انتخاب کنید. تمامی چراغ‌های ریلی اکووات با و ۵ سال ضمانت تعویض بی قید و شرط و با بهترین کیفیت تولید می‌شوند.

علاوه بر تفاوت در شکل بدنه چراغ ریلی دارک لایت با سایر چراغ‌های ریلی، منبع نور چراغ‌های دارک لایت از فاصله‌ای مشخص نسبت به چراغ قابل مشاهده نمی‌باشد. در نتیجه این نوع چراغ‌ها بدون خیرگی هستند و به هیچ عنوان باعث چشم و یا سر درد نخواهند شد.

برای پاسخ به این پرسش، درابتدا باید از تفاوت بین نور COB و SMD گفت. در چراغ‌هایی که از چیپ COB به عنوان منبع نوری است.فاده شده ­است، نور متمرکزتر و در چراغ‌­هایی با چیپ SMD که از نظر فناوری ساخت متفاوت است.، نور پخش‌­تر است.. چراغ‌­های ریلی دارک لایت با چیپ SMD و سایر چراغ‌­های ریلی سیلندری با فناوری COB عمل می­­‌کنند. تفاوت دیگر چراغ ریلی دارک لایت با سایر چراغ‌­های ریلی، به نوع رفلکتور نور و تغییر مقدار تابش و خیرگی برمی­گردد. یکی از مشکلاتی که ممکن است. در بعضی از مواقع بسته به نوع قرارگیری چراغ ریلی بوجود آید، مشکل ایجاد خیرگی و آزار چشم است.. این مشکل البته در بسیاری از مواقع به وسیله جابجایی منبع نور و رعایت اصول نصب و قرارگیری آن، قابل حل است.. اما در برخی از موارد، معمار و یا طراح ترجیح می­‌دهد تا از چراغ ریلی است.فاده کند که با حداقل خیرگی، نور را ساطع کند. در واقع با این انتخاب ترجیح داده می­‌شود که نور کمتر اما بدون خیرگی در فضا ساطع شود. به این ترتیب تفاوت اصلی چراغ ریلی دارک لایت با سایر چراغ‌­های ریلی سیلندری، جدای از ظاهر، در ملایم‌­تر بودن شدت تابش نور و جلوگیری از ایجاد خیرگی است.. به صورتی که در چراغ ریلی دارک لایت و یا Laser Blade، منبع نور از فاصله‌­ای مشخص دیده نشده و فقط اثر نور دیده می­‌شود.



( فروش ) های دیگر